Dringend hulp gezocht! Documentenproject.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker6666

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2015
Berichten
21
Hallo iedereen die dit leest, Ik ben bezig aan een project.Een soort website waarop staat Documenten-Downloads-... een beetje alles wat je kan zien als je naar documenten gaat van je computer.

Ik wil Als iemand bijv.Als je op downloads-button klikt op mijn website dat hij 'ZIJN' Downloads kan zien op 'MIJN' website en dat ook bij documenten videos,noem maar op.

ps.Ik wil dat iedereen zijn eigen documenten kan zien op één website .

Hoe doe ik dat? kan iemand helpen? :p

Mvg .Thomastemplate.png
 
Laatst bewerkt:
welkom bij helpmij.nl

misschien handig om te vertellen met welke software dit gemaakt gaat worden.
wat heb jezelf al gereed?
is er al een website zodat we iets kunnen zien?
 
Dit is sowieso niet mogelijk zonder dat de gebruiker toegang geeft. Javascript (denk ik) zal dan altijd toestemming moeten vragen aan de gebruiker voordat de browser de bestanden weer kunnen geven. Ook ligt dit onderwerp, lijkt mij, privacy gevoelig. Ik zal het in ieder geval niet fijn vinden als alle mappen van mijn computer benaderbaar zijn via een website waarvan ik de maker/eigenaar niet ken. Misschien wordt mijn informatie wel doorverkocht... en daarnaast snap ik de meerwaarde er niet van. Ik kan toch ook gewoon op START klikken en dan naar mijn documenten gaan (daar heb ik geen website voor nodig).

Ook worstel je met het bestaan van verschillende besturingssystemen (Macintosch, Windows en Linux). Gaat dit allemaal out-of-the-box werken?

Ik vermoed aan je foto te zien dat je een online werkplek aan het maken bent. Dat je vanuit de browser makkelijk bestanden kunt synchroniseren met jouw dienst.. Indien ja, maak het jezelf makkelijk en laat de gebruiker zelf kiezen welke bestanden hij/zij uploadt.


Jasper
 
Laatst bewerkt:
In princiepe heb ik nog geen scripts voor dit doel. helaas, de website staat nog niet online ik ben er nog aan bezig , en Bedankt voor de informatie Jaspertjeh :D:thumb:
 
De tekening ziet er goed uit. Persoonlijk zou ik niet van zo'n dienst gebruik maken. De privacy is hierboven al genoemd. Online blijft langzamer dan een ssd of hd in je pc, zelfs met het toekomstige 1000 Mbps kabel/glasvezel internet. Thuis gebruik ik een NAS, en onderweg een usb3 stick en usb3 HD. De usb stick krijgt steeds meer capaciteit en de usb HD wordt steeds kleiner. Daar gaat mijn voorkeur naar uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan