psp phat(fat)1000 help

Status
Niet open voor verdere reacties.

musaneter1

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2013
Berichten
201
beste forum lezers
ik weet niet of dit mag hier (ben wel lang lid ) maar hoor jailbreaking mag niet

dus ik heb nu een vraagje ik heb een bricked psp 1000 die ik wil unbricken doormidel van een pandora batterij en magic memory stick
ik heb al een pandora batterij gekocht(kant en klaar niet zelf gemaakt) maar nu moet ik een magic memory stick maken om er m33 op te zetten cfw maar hoe maak ik die??
ik heb tutorails gezien op youtube maar die maken het voor de slim met l trigger dat op phat niet kan

iemand een simple tutorail hoe ik een psp met alle onderdelen kan doen om te unbirkcen??

ik kan niet in usb verbinding via psp om in Memory stick te komen voor de magic stick te maken wel kan ik met een magic memory stick adapter to sd er in

alvast bedankt voor u hulp
 
Hallo

Weet niet of dit mag op deze site , maar zoek eens op (Rains UltraLite MMS Maker)

Een p.s.p 1000 (fat) is zo goed als onbrickbaar , en altijd terug te recoveren met een pandora battery.

Dit is trouwens ook het enige toestel voor zo ver ik weet , die van een originele battery een pandora kan maken , en er terug een normale battery van maken.

Mits uw p.s.p. dood is , zul je dit moeten doen op een andere nog werkende p.s.p. , of op een p.c.

Meer weer ik er niet meer van , is te lang geleden.

Peter
 
Laatst bewerkt:
sorry dat ik laat reageer was paar dagen niet thuis dus met Rains UltraLite MMS Maker kan ik mijn 2gb memory stick pro duo een magic memory stick maken
ik laat de laptop de memory stick pro duo lezen door een Memory Stick Duo Adapter die ik vervolgens in de sd kaart lezer van mijn laptop doe

(Memory Stick Duo die transvoormeer ik naar een sd kaart grote zodat die in laptop past)
 
Hallo

Dit zou inderdaad zo moeten lukken...

Formateer de verkeerde drive niet !!!

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan