Google docs naar OneDrive

Status
Niet open voor verdere reacties.

margaretha54

Verenigingslid
Lid geworden
24 jun 2014
Berichten
198
Hallo !
Ik heb de mappen uit Google Drive overgezet naar OneDrive maar niet gezien dat mijn voorgangster daar een paar Google docs tussen had staan. Wij werken alleen met MS Office documenten.
Het lukt mij nu niet om de Google docs om te zetten naar gewone MS Office bestanden.
Downloaden en dan uploaden naar Google Drive lukt ook niet.
Helluuup !!
 
Hoi, volgens mij wel downloaden, dan openen ïn je eigen tekstverwerker en dan opslaan als, dan heb jeeen uitvallen äls wat voor bestand je wil opslaan, daar kies je bv word, en dan document upgraden naar skydrive, zo heb ik het gedaan.
 
Helaas, ik krijg bij het openen in Excel alleen een regel met dos-taal en een webadres in een paar regels terwijl het een grote spreadsheet is.
 
Heb je een Google account? Dan openen met ' spreadsheets' bij bestand opslaan als een .xls bestand opslaan, werkt dat ook niet?
 
Laatst bewerkt:
Hoi. Bedankt voor je reactie. Ik werk hier thuis met Windows 8 en als ik voor Openen kies geeft hij aan dat ik apps moet koppelen en gaat hij naar de appstore.
Ik zal het komende week op het werk uitproberen.
Groetjes,
Margaretha
 
Hallo Margaretha,

Als je de spreadsheet in Google spreadsheets geopend hebt, dan klik je linksboven op bestand --> downloaden als --> Microsoft Excel (.xlsx) en voila.

Ik hoop dat ik je zo geholpen heb. Groetjes!
 
Hoi 25euroman! Kassa!!! Dat is 'm. Het werkt. Ontzettend bedankt. Case closed :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan