Wie kent VIPER ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanFilarski

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2014
Berichten
632
Hallo Allemaal
,
Mij is verteld dat Viper gebruiksfvriendelijker is als Whatsapp.

Ook zou het gratis zijn enz.

Maar ook "makkelijker" in het gebruik?

MVG
Jan Filarski
 
Je hebt er alleen weinig aan als niemand anders het heeft, of kan het ook in contact komen met whatsapp gebruikers?
Thats the question!

Zoals Telegram, dat is de tegenhanger van whatsapp, maar als niemand die gebruikt, heb je er weinig aan.
 
Moeten je contacten dan ook Vipers gebruiken Mik? Als je ze wilt spreken?
 
Ja, okee....dat bedoel ik dus. Je moet al je contacten wel laten weten Viper te hebben en dan heb je er wat aan. Anders l*l je tegen jezelf alleen hahaha.
 
Hallo Femko98,

Toch is het niet helemaal zo, je kunt n.l. ook mensen bellen met een Vaste telefoonlijn (zoals ik het bij mezelf testte)
En met een Mobiel kun je natuurlijk de ander op de hoogte stellen dat Jijzelf gebruik maakt van Viber maar is niet persé noodzakelijk.
Wel heb ik eerst wat Telefoon tegoed ( € 4,99) aan gekocht.
(Als je Viber installeert wordt Viber automatisch in contacten neergezet, dus dáár behoef je niets aan te doen)
Veder ben ik nog aan het experimenteren, Telefonieren vanaf mijn mobiel naar mijn vaste telefoon werkt uitstekend.
(De vaste telefoon is natuurlijk nooit op de hoogte gebracht van het fenomeen Viper
En dat tegen jezelf l*llen behoefd dus niet, iedereen kun je bereiken, zelfs de mensen die niet in je contacten staan. Ook kun je deze een berichtje sturen.
Dus ik ga het gebruik (in centen) nauwkeurig bestuderen. Want ik ben fan van goedkoop. (ik moet wel tegenwoordig)

MVG
Jan Filarski :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan