Firefoxwerkt bij één gebruiker niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeorgetteS

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
233
Ik heb een laptop met 2 gebruikers. Beiden kunnen gebruik maken van IE en Firefox. Bij de ene gebruiker doen ze het gewoon allebei, maar bij de andere gebruiker laadt Firefox geen pagina's. Er komt geen foutmelding oid, hij blijft gewoon nadenken en er gebeurt niets. Ik heb al in de firewall gekeken en Firefox staat al bij de uitzonderingen, dus hij lijkt niet geblokkeerd te worden. Heeft iemand een idee? Ik gebruik Firefox heel vaak, heeft het altijd gedaan en daar zitten al mijn opgeslagen gegevens en bladwijzers in e.d. dus dit is heel lastig. Alvast bedankt voor t meedenken!
 
Problemen met het profiel? Het is vaak lastig te zeggen waar het probleem zit. Er komt geen timeout, ook al wacht je 5-10 minuten?
 
Nee helaas komt er geen timeout met een melding. Hij blijft nadenken met een wit scherm, tot in de eeuwigheid lijkt. Hij staat nu in elk geval al de hele middag aan. Iemand nog een idee? Of weet iemand of ik gegevens van formulier en wachtwoorden kan exportere/opslaan? Want dan kan ik hem misschien gewoon even helemaal eraf gooien en opnieuw downloaden en installeren.
 
firefox werkt met een onafhankelijk profiel. Vandaar ook mijn vraag over een mogelijk probleem met het profiel. Het profiel wordt apart opgeslagen en bevat alle nuttige informatie die je wil houden. In principe is het profiel gewoon een directory met files die de belangrijke informatie bevatten. deze directory kun je gewoon kopiëren en al je informatie is dan in principe veilig.

Het is helaas wat laat op de avond nu, maar als je een zoekopdracht doet op "firefox profiel" kun je een handleiding vinden hoe je profiel te vinden en veilig te stellen e.d.
 
Het is voor nu even opgelost. Ik had laatst, op mijn windows profiel, AVG antivirus gedownload. Die heb ik er nu weer vanaf gegooid en nou doet ie het weer. Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe dat kan, maar daar ga ik later nog eens naar kijken. Dank je wel voor het meedenken!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan