netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinpb

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
106
hoi helpers
Ik zag tot mijn verbazing , dat er een naam verandert was i n mijn thuisnetwerk, krijg hem ook niet weg.Wat te doen?
groet martin
 
Ik zag je vraag gisteren, maar besloot toen even de vraag te lagen liggen, omdat de melding niet duidelijk maakt waar de schoen wringt:
a. Een thuisgroep (zoals manamana nu maar gegokt heeft die alleen met Windows 7, 8 en 8.1 werkt (en met wat extra werk ook in XP, Vista, MacOS en Linux, zie deze download) en waarbij je actief eerst die (W7, W8 of W8.1) Windows pc's aan een thuisgroep moet toevoegen)
b. Een computer (of NAS o.i.d.) die je via "Netwerkverbinding maken" had gekoppeld, maar die er nu fysiek niet meer is maar nog wel in je netwerkverbindingen lijst staat.

Wat meer tekst van jouw kant en een paar duidelijke schermafdrukken zou duidelijker kunnen maken wat nu precies je probleem is.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
onder het kopje netwerk had ik 3 namen staan. Een daarvan is opeens veranderd in andere naam
groet martin
 
Doe een schermafdruk, ik heb niet eens duidelijk waar je naar kijkt... desnoods mag je sommige dingen wegvlakken of zwart maken, maar zonder schermafdruk weet ik niet waar je het (precies) over hebt.
Ook niet verkeerd dat je even toelicht hoe die 3 namen er (origineel) gekomen zijn. Zie mijn vorige posting.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan