winkelwagen pagina woocommerce doet vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kodro1

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Berichten
79
ik heb m'n website vanaf backup moeten herstellen maar er komen nu rare zaken voor, meer bepaald op de winkelwagen pagina. zie screenshot

niet alleen staan de Winkelmand-totalen er 2x op, ook de knop "Doorgaan naar afrekenen" komt te vaak voor.

Bijkomend probleem: als ik bij verzending voor de categorie "afhalen (gratis)" kies, dan wordt het totaalbedrag niet aangepast, terwijl dit vroeger wel het geval was.

Iemand een idee?

winkelwagen_probleem.PNG
 
Wat zijn de verschillen tussen de webhostingplatforms van voor en na? Misschien valt daar een conclusie uit te trekken? Want nu is het echt gokken naar de locatie van een speld in een hooiberg. Of ben je een setting misschien vergeten?
 
verschillen? ik zit nog steeds bij dezelfde provider, heb alles exact proberen over te zetten van m'n back-up. Dus weet niet op welke verschillen je doelt
 
zal morgen de settings nog eens overlopen maar ik zag op 't eerste zicht geen verschil tussen de vorige & de huidige versie
 
dit probleem is nog steeds niet opgelost, zou het probleem te maken kunnen hebben met een update van woocommerce?
 
dit probleem is nog steeds niet opgelost, zou het probleem te maken kunnen hebben met een update van woocommerce?

Dat kan, je zou kunnen proberen de vorige versie van Woocommerce te installeren waarmee het probleem zich nog niet voordeed. Helpt dat niet, kun je dan misschien een link posten naar je website? Dan kunnen we wat gerichter gaan zoeken.
 
Dat is prima, maar dan kom je er ook niet achter of je probleem veroorzaakt wordt door een update van Woocommerce.

Ik heb je site bekeken en ook de winkelmand. Het lijkt erop alsof om één of andere reden de tabel met de winkelmand-totalen twee keer geladen wordt. Heb je aanpassingen gemaakt aan het thema van je site en dan specifiek de winkelwagen-pagina?

Heb je evt. nog een andere backup die je terug zou kunnen zetten van een tijdstip waarvan je weet dat dit probleem zich nog niet voordeed?
 
Op het support-forum van Woocommerce vond ik overigens nog dit topic. Het probleem lijkt niet exact hetzelfde te zijn als wat jij hebt, maar er staan wel een aantal stappen beschreven die je zou kunnen nemen.

Ik gebruik zelf geen Woocommerce, je schijnt in de opties van Woocommerce de "System Status" te kunnen bekijken. Kijk daar eens of je misschien meldingen krijgt over bestanden die niet up-to-date zijn en/of evt. andere foutmeldingen.
 
bedankt Tommy78, ik denk dat het updaten via de system status het probleem inderdaad verholpen heeft! morgen doe ik nog een laatste test. thx again!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan