ImageBench2 - CPU Calculation Benchmarking

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThatOneCheetah

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
18
- ImageBench2 -
Dit programma is bedoeld om de performance van een CPU te testen door middel van image cloning.
Dit programma is dan ook simpel en niet 100% precies, de resultaten hangen af van hoeveel het programma van de CPU gebruik kan maken.

Download

- Minimum vereisten -
- Windows XP of hoger
- Minimaal 2GB bruikbare RAM (4GB met 32bit of 6GB met 64bit)
- Minimaal 10MB aan vrije opslagruimte
- .NET Framework 2.0

- Wat valt er te testen? -
Als er tests gedaan kunnen worden en daarbij de cpu vermeldt kan worden (of door de result_x.png te gebruiken);
Om de precisie en verhoudingen van de meetresultaten te benaderen, zou dat erg fijn zijn :thumb:

- Licentie -
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
TL; DR: Geen commerciëel gebruik, programma mag veranderd+gedistribueerd worden mits de rechtmatige eigenaar vermeld word, en dezelfde licentie opnieuw gebruikt word.

- Voorbeelden -
ib2_1.png
ib2_2.png
ib2_3.png


- Gebruik -
Het liefst een 'perfecte' omgeving creëren (minimale hoeveelheid processen, als het kan alleen AV+Explorer+ImageBench).
Open het programma en druk op ENTER, het programma voert nu een test uit, wacht aub tot dat het programma klaar is.

Als u wilt zou u dan de score, average cpu potential en uw CPU-model willen posten, en mogelijke problemen/verbeteringen aangeven?
U kunt ook het result_x.png bestand posten.


- Voor de voorzichtige mensen -
VirusTotal Scan

Wat is Haven Software Development Group?:
Een groep/community met mensen die samen werkt aan software (momenteel meestal Garry's Mod utility-addons, maar de mensen uit deze groep, incl. ik zelf, helpen ook mee aan dit soort programma's)

Waarom specifieer je jezelf als ontwikkelaar van dit programma?:
Omdat de groep (behalve ik zelf) niet aan dit programma (mee)geschreven heeft, maar wel meegeholpen heeft met troubleshooting.

Waar is ImageBench versie 1?:
Hier, alleen deze versie heb ik geschrapt aangezien hij nogal slecht was, vertrouw daar dus niet op voor precieze resultaten.

BVD,

ThatOneCheetah
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan