NVR Recorder portforwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Victorr99

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2015
Berichten
83
Goedemorgen allemaal,

Ik heb een camerasysteem in bezit waarvan de camera's en de recorder te bereiken zijn via het internet.
Nu wil ik de recorder ook thuis kunnen bereiken vanaf mijn pc.
Dit zou mogelijk moeten zijn dmv portforwarding. Hier zijn al enkele andere forums over maar hier kom ik helaas niet verder mee.
Ik heb nog niet zoveel ervaring op het netwerk gebied.

Het netwerk bestaat uit:

> Server
> Modem
> Router
> Switches
> Verschillende pc's
> Netwerkprinter
> Camerasysteem
- Recorder
- Camera's

De recorder krijgt zijn internet via de modem dan de switch bij de server. Hierna komt er nog een switch die ligt bij de recorder. De router zit hier niet tussen.

Enkele gegevens

Modem: Thomson ST546i v6 (speedtouch)
Switch bij server: Cisco Small business 8-port
Switch bij recorder: TP-link 5-port Gigabit
Recorder: CHD-NVR08
Camera's: CHD-D2

Alvast bedankt voor de moeite!

Gr. Victor
 
Om poorten open te zetten op de speedtouch zijn er al vele tutorials op internet. Wat betreft de poorten zelf, kunnen we niet helpen tenzij we weten welke poorten doorgezet moeten worden.

Voor de rest is het heel eenvoudig, alles wat je nodig hebt is het IP-adres van je server en de poorten die je wilt bereiken.
 
Handleidingen etc.: hier
En inderdaad is het apparaat lang genoeg in de markt om op Internet tutorials te vinden over portforwarding.
Toch alvast een hint: in de handleiding, pagina 51 staat hoe je moet portforwarden ("NAPT"). Je kunt het externe ip-adres gewoon op 0.0.0.0 laten staan bij het aanmaken van de portforwarding.
Voorbeelden van portforwarding (voor diverse services) voor die router staan (o.a.) hier.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan