Geen IPV4 met hotspot extender

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijspc

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2012
Berichten
300
Hallo,
Ik heb hier een EZ hotspot extender liggen. Mijn pc is met een kabel met die extender verbonden.
Als ik wil portforwarden staat er in de router (null) en het volgende IPV4: 192.168.1.45
Als ik naar dat IPV4 adress portforward werkt het niet.
Als ik in cmd naar ipconfig ga staat er het volgende IPV4: 192.168.88.242
Ook naar dat IPV4 portforwarden werkt niet.
Het ligt ook niet aan de firewall.
Ik heb een ZyXEL router en mijn internet leverancier is Telfort.
Heeft iemand een idee??
Alvast bedankt.
Matthijs
 
Zo'n hotspot heeft wrs een ander subdomein... lees manual....

Kun je wel portforwarden in de router naar een ander subdomein dan meestal de standaard range 192.168.1.0-254 ???????

Wil je dat wel... dan moet je de hotspot als zgn access point instellen met een eigen ip adress BINNEN de range van de Zyxel router...

Een hot spot: typisch iets voor gastgebruik lijkt me.... dus is het ook niet de bedoeling om daar naar te forwarden... immers je wilt juist dat subdomein apart houden...
 
Zo'n hotspot heeft wrs een ander subdomein... lees manual....

Kun je wel portforwarden in de router naar een ander subdomein dan meestal de standaard range 192.168.1.0-254 ???????

Wil je dat wel... dan moet je de hotspot als zgn access point instellen met een eigen ip adress BINNEN de range van de Zyxel router...

Een hot spot: typisch iets voor gastgebruik lijkt me.... dus is het ook niet de bedoeling om daar naar te forwarden... immers je wilt juist dat subdomein apart houden...

Ik snap idd dat een hotspot daar voor bedoeld is. Maar ik kan mijn pc niet rechtstreeks met de router verbinden dus moet het even zo.

Ik heb het opgelost. Ik heb de poorten moeten portforwarden via de hotspot. In de router heb ik dezelfde poorten naar de hotspot geforward. Nu werkt het toch bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan