Tablet als field monitor op DSLR

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Berichten
271
Hallo allemaal,

Het volgende:

Ik fotografeer vaak s'nachts, daarvoor zou ik mijn tablet als field monitor willen gebruiken. Er zijn verschillende app's te krijgen en ik heb er een aangeschaft, te weten USB DSLR Camera Controler https://play.google.com/store/apps/details?id=us.zig.usbcontroller

Deze is compatibel met mijn EOS 7D en ook met mijn tablet een Samsung tab 3 (SM T310)
Om de tablet en camera op elkaar aan te stuiten heb je een OTG kabeltje en een USB kabel nodig.

Probleem is echter dat wat ik ook probeer, ik heb niet aan de gang krijg. Ik heb verschillende OTG kabeltjes gebruikt, ook verschillende USB kabels en zelfs verschillende tablets en smartphones (Samsung, HTC, LG) maar niets werkt.

Als ik dan op internet kijk, zie ik alleen maar filmpjes waar mensen het zo aansluiten en gebruiken. Ik zal dus vast iets over het hoofd zien. Maar wat??

Zijn er hier mensen die een dergelijke (android) app gebruiken op een EOS 7D die het dus wel werkend hebben? En kunnen die mij aub uitleggen wat te doen om het werkend te krijgen?

Vast bedankt voor de hulp!
 
Helaas hier (nog) geen oplossingen. Echter ben ik zelf al verder. De apparaten die ik heb blijken, ook als ze ge-root zijn geen OTG te ondersteunen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan