HP PSC 2355 all-in-one kan niet geinstalleerd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomaszz85

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2010
Berichten
166
Beste iedereen.

Mijn HP PSC 2355 die ik heb overgenomen van mijn vader kan niet geinstalleerd worden.
Ik heb windows 7 64-bit, en helaas geen installeer-cd'tje.

In de bijlage 10 printscreens van alle pogingen en foutmeldingen.
Er staat ergens "dit apparaat werkt correct", maar dat is dus niet zo.
Op de laatste afbeelding zie je dat ik een driver kan kiezen voor de PSC 2350 (2355 staat er niet bij).
Moet ik dat doen? Windows waarschuwt van niet.

De hp-laat-mij-maar-uitvogelen-welke-printer-en-dus-welke-driver-je-nodig-hebt-manager werkt ook niet,
zie bijgesloten afbeeldingen. Hij contateert alleen maar dat het niet geinstalleerd is.

Tijdens alle gedoe heb ik overigens ook gemerkt dat windows update service uitstaat. Misschien dat dat ermee te maken heeft.
Hoe krijg ik die aan? Hij staat niet vermeld tussen services.msc.

Ik hoor het graag!

Groeten,
Thomas


001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg005.jpg006.jpg007.jpg008.jpg009.jpg010.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zou eerst beginnen met de printer en alle HP-software van je systeem te verwijderen.
Schoon ook je register op met bijv. Ccleaner.

Koppel de printer af ( verwijder de usb-kabel ).

Na de register-schoonmaak en een her-start nogmaals de "HP Printer Install Wizard voor Windows" starten en de printer pas dan aansluiten als het installatie/programma daar om vraagt.
 
Ik zou eerst beginnen met de printer en alle HP-software van je systeem te verwijderen.
Schoon ook je register op met bijv. Ccleaner.

Koppel de printer af ( verwijder de usb-kabel ).

Na de register-schoonmaak en een her-start nogmaals de "HP Printer Install Wizard voor Windows" starten en de printer pas dan aansluiten als het installatie/programma daar om vraagt.

Goede suggestie. Maar het werkt niet.
 
Opgelost.

Het was kennelijk de windows update die 't 'm deed. Met de link die ik net gepost heb kun je op een heerlijke overzichtelijke manier razendsnel het probleem oplossen, en de updates downloaden. Na een herstart van de computer deed de printer het direct, no questions asked.
Ik zet deze thread op opgelost!
 
Mooi dat het opgelost is.
Het onderstreept wel weer het belang van je systeem up-to-date houden, updates zijn er niet voor niets.
Succes en een fijn weekend :)
 
Het CDtje had je toch niet veel aan gehad omdat die software niet compatible is met Windows7.
Toevallig nl dat ik afgelopen week geprobeerd heb die software te installeren. Via de comptabilteits mogelijkheid van Windows 7 leek het te lukken, maar uiteindelijk toch niet.
Je kunt wel de standaard Windows7 functionaliteit voor scannen instellen. Daarvoor ga je naar je eerste afgebeelde plaatje, dubbelklik op de printer en met de rechtermuis op "een document of afbeelding scannen" kun je de snelkoppeling op je buroblad zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan