Andere router

Status
Niet open voor verdere reacties.

youriwannet

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2014
Berichten
198
Hallo ik ben van plan een nieuwe router te kopen. Ik gebruik nu zon standaart xperia box v8 van Kpn maar ben van plan een andere te nemen. Ik zat te denken aan deze:
Tp-link tl wr1043dn.
Is dit een beetje goede en merk ik verschill als ik over stap naar deze router?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Mvg
 
Laatst bewerkt:
Als u problemen heeft met internet kunt u het beste eerst even contact opnemen met kpn.
Als het probleem in de router zit kunt u namelijk een nieuwe router gratis ophalen bij de kpn winkel bij u in de buurt.(na contact gehad te hebben met de klantenservice van KPN)
Dit kan u veel geld besparen.
Wij hadden ook problemen met de Experia Box V8 en toen hebben wij ook een nieuwe Experia Box V9 opgehaald bij KPN, nu geen problemen meer.
 
Ik heb geen probleem met het Internet maar ik vraag me af of als ik de router koop dat ik dan betere verbinding krijg als wat die standaart xperia box doet.

Mvg
 
Je kan niet de Experiabox vervangen met een router hè, daarvan ben je op de hoogte ?
Je kan wel extern een router aansluiten die het Wifi gedeelte regelt, dan moet je de Wifi in de Experiabox settings wel uitschakelen.
 
Nee zo verre was ik daar niet van op de hoogte. Dat wifi gedeeltje moet je dat afsluiten op internet in met dat 192.168 gevaletje?
 
Ja, inloggen op de box en het wireless gedeelte uit schakelen.
Wat zijn de problemen met deze box als ik vragen mag ?
 
Niks alleen vraag ik me af als ik die andere router er tussen zet dat de verbinding ofso dan beter word in en buiten mijn huis. Ivm dat ik op zolder mn pc heb staan waar ik veel op game en waar de verbinding soms weg valt.

Mvg
 
Een wifiversterker op zolder plaatsen kan dan ook helpen. Is goedkoper dan een router.
 
Dan moet het eerste signaal al goed zijn. Ik raad je aan gewoon een goede router ertussen te plaatsen.
 
Lange pier die adapter van 58 euro is duurder als de router en zie dst ie maar tot 100mbps kan en de router tot 300

Mvg
 
Die van Lange Pier is onbedraad ook aan te sluiten, dus dan hoef je geen lange kabel te trekken van de begane grond naar de zolder.
 
Ja bij die router heb ik daar ook geen last van als ik m beneden plaats? Daarom vraag ik me af of dat signaal van dat ding goed is en of het helpt.

Mvg
 
Ik denk dat al je boven op zolder optimaal gebruik wilt kunnen maken van u internet dat de optie van Lange Pier beter werkt, tenzij u de router boven op zolder plaatst.
 
Laatst bewerkt:
Tja, als je al de eerste verdieping normaal wifi kunt gebruiken is het al heel wat, de zolder kun je zonder extender ertussen wel vergeten en die dingen zijn ook niet geweldig en wist niet dat geld een grote rol zou spelen.....

Tp-link tl wr1043dn.
Is dit een beetje goede en merk ik verschill als ik over stap naar deze router?

Dan zou die een sterkere zender en ontvanger moeten hebben dan die van KPN, lijkt me sterk.
Ook het apparaat boven moet dan een sterke zender hebben.

http://www.wifihw.nl/wireless/Regelgeving_Wifi.htm
 
Oke bedankt voor alle reacties ! Ik zal een zien wat ik ga doen maar bedankt voor al het advies :thumb:

Groetjes Youri
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan