Waar vind ik het Adblock Plus Icoon ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Berichten
194
Ik zou van bepaalde sites toegang willen krijgen o.a. Amazon.de maar mijn Adblock plus blokkeert deze laatste . Nu heb ik de werkwijze gevonden waarbij ik op het Adblock Plus icoon moet klikken maar dit laatste vind ik nergens ??
 
Ik gebruik ook Adblock plus, maar kan gewoon naar de amazone.de site.
Ik vermoed dat er iets anders aan de hand is.
Welke browser gebruikt u?
 
Bij IE staat het adblockp symbool onderin op de statusbalk.

Standaard staat die statusbalk uit bij IE (wat heel dom is van MS, want op de statusbalk kan ook gezien worden waar een link naartoe gaat als er op geklikt wordt en door daar goed op te letten kunnen heel veel malwarebesmettingen voorkomen worden).

De statusbalk kan aanzet worden door te drukken. Dan verschijnt bovenin IE de menubalk.
Kies daar Beeld - Werkbalken en zet daar de vinkjes aan
Vanaf nu is de statusbalk onderin IE te zien en daarmee ook het Adblock icoontje.
 
De status balk is bij mij zichtbaar maar het icoontje van Adblocker staat daar niet bij .
 
Kijk eens bij de invoegtoepassingen of ABP wel aan staat.
NB. Ik keek zonet op mijn pc naar de invoegtoepassingen van IE en het duurde behoorlijk lang voordat die getoond werden. Geduld dus.
 
Ik heb dit in het verleden ook wel eens meegemaakt, en dan, zonder voor mij begrijpelijke reden, verscheen dan het icoontje na herstart van Windows.
Als dat ook niet helpt heb ik voor het moment geen verdere ideeen.
 
Zou ik het misschien eens terug verwijderen en dan weer installeren ? Misschien moet ik ergens iets aanvinken om dat icoontje toch zichtbaar te maken .
 
Probleem is opgelost . Ben naar Extra gegaan in IE , werkbalken en daar statusbalk aangevinkt . Daarna kwam het icoontje van Adblocker tevoorschijn . Als ik nu bv. naar Amazon.de ga kan ik Adblocker tijdelijk uitschakelen .
Bedankt iedereen voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan