ps3 media server

Status
Niet open voor verdere reacties.

higgy661

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2015
Berichten
3
beste.
ik heb een ps3 media server op mijn laptop gezet voor mijn video's te streamen op mijn ps3 zonder kabel,
maar deze video's blijven redelijk hard hangen en kan daardoor mijn series niet goed bekijken.
iemand een idee wat ik hiervoor moet doen dat ze wel snel genoeg streamen om mijn films en video's zonder problemen te kijken?
mvg
higgy
 
PS3 Media Server wordt niet verder ontwikkeld.
Kijk eens naar de opvolger en kijk of je daarmee wel wat kunt: Universal Media Server
Ook wel UMS genoemd.

Overigens is het succesvol streamen zeer afhankelijk van de effectieve netwerksnelheid die de laptop heeft richting de Playstation. Slechte ontvangst, lage snelheid etc. zorgt ervoor dat het vaak/makkelijk blijft hangen, zeker als er vooruitgespoeld wordt etc.
Idealiter hebben beide apparaten een bedrade netwerkkoppeling, niet een Wifi netwerkkoppeling.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
danku

danku! ik ga het zeker eens proberen en aan de internet snelheid kan het normaal niet liggen want ik heb altijd zeer snel internet gehad hier want zit juist onder boven de kamer waar de router staat.
 
ik heb het geprobeert met de universal media server maar werkt niet,
maar via de ps3 media server 1.90.1 werkt maar als ik dan bv. een serie wil kijken op mijn ps3 blijft de serie heel hard hangen.
wat kan ik hier tegen doen?
 
Ik weet het niet, dus hopelijk reageert iemand anders nog.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan