Edge tips?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Edge werkt een stuk sneller dan IE echter er zitten volgens mij nog een hoop buggies in en wellicht is er een hoop uit gehaald. Zo is de werkbalk met fav. niet meer aanpasbaar. Kleiner of groter maken of alleen icoon. In het menu van de favorieten kun je NIKS verwijderen. Ook verplaatsen gaat vaak niet.

Iemand enig idee met misschien daarbij handige tips?
 
Hallo, ja nog niet helemaal lekker komt wel, misschien iets in het register, maar dat weet ik nog even niet. Registers moet je heel voorzichtig mee zijn.

Maar verwijderen probeer met de rechtermuisknop en dan verwijderen. Of ??
 
Is de werkbalk met fav soms gelocked en moet je dan met R-muis erop dat eerst unlocken?
 
Ik kan hier gewoon favorieten toevoegen en verwijderen in Edge.

Edge.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoe verwijder je ze dan in het menu?
 
http://windows.microsoft.com/nl-be/windows-10/add-a-site-to-my-favorites-in-microsoft-edge

CTRL + D = sneller

Probeer eens iets rechts boven met dat sterretje. Toevoegen. En probeer het dan eens te verwijderen. Gokje he. We doen ons best. :d

Ok. Het sorteren is lastig dit kun je alleen door handmatig te schuiven van A t/m Z dit gaat nog niet automatisch.

Kortom er zijn nog wel enkele dingen voor verbetering vatbaar. Geduld in deze is een schone zaak. :p
 
Laatst bewerkt:
Hoe verwijder je ze dan in het menu?
Dat menuutje met verwijderen in het plaatje komt tevoorschijn als ik met rechts op de favoriet klik.
 
Het is inderdaad even puzzelen. Menu openen met streepjes evt vastpinnen en daarna kan ik ze inderdaad verwijderen. Nu kijken hoe ik de werkbalk kan aanpassen.....
 
Heb nog iets ontdekt. Als je iets wil verplaatsen van menu (drie streepjes horizontaal) naar werkbalk favorieten dan moet je niet gaan slepen naar de werkbalk maar in het menu zelf. Dus je sleept naar boven in het menubalk. Evt. kun je ook de naam aanpassen. Daarna zie je de nieuwe link bovenaan staan in je werkbalk.

Kleiner maken gaat helaas (nog) niet.
 
In Internet Explorer kan je inderdaad de tekst verwijderen zodat je alleen de favicon hebt. In Edge gaat dat niet. Wellicht dat die mogelijk in een volgende versie komt.
 
In Internet Explorer kan je inderdaad de tekst verwijderen zodat je alleen de favicon hebt. In Edge gaat dat niet. Wellicht dat die mogelijk in een volgende versie komt.

Klopt. Ik merk ook dat je alleen in het menu venster bewerkingen kunt maken. Dus namen veranderen etc. In de werkbalk fav. kun je alleen schuiven.
 
favorieten in edge

hallo, ik ben gepensioneerd en ben maar een leek met W10 maar denk dat ik de oplossing heb.


Ga als volgt te werk:
1.ga naar de site wat u wilt toevoegen aan de werkbalk favorieten.
2. open favorieten en dan naar de ster rechts boven klik en voeg toe aan favorieten dan staat de site op de werkbalk.

3. SUCCES .
Laat a.u.b. iets weten of het gelukt is, bij mij werkt het ,dus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan