Niet-gedeelde bestanden benaderen via telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tariq

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Berichten
109
Hoi allemaal,

Onlangs een clean install van W10 gedaan (nieuwe PC) maar kan tot mijn spijt niet meer met mijn telefoon bij mijn bestanden op mijn PC. Nu heb ik aan mijn telefoon niks gewijzigd, dus daar zal het probleem niet liggen.

Ik maakte altijd verbinding via een tweede account met wachtwoord. Hiermee kon ik alle bestanden benaderen, ook als ze niet gedeeld waren. Dit ging simpelweg door te navigeren naar COMPUTERNAAM//C$.

Nu lukt het met W10 niet meer. Ik kan wel verbinding maken met mappen die ik op voorhand heb gedeeld. Dit zijn mappen waar ik films etc. in heb staan zodat die voor de mediaspelers bereikbaar zijn. Hier mogen andere mensen zonder account ook gebruik van maken. Ik wil zelf echter wel bij al mijn andere documenten komen, vandaar dat ik niet de optie kan kiezen om alle mappen te delen en delen zonder wachtwoord toe te staan.

Kortom: ik wil via wi-fi met mijn telefoon mijn bestanden die ik niet heb gedeeld benaderen op mijn w10 pc.

Producten:
Zelf samengestelde PC
Samsung Galaxy S5 met Total Commander en LAN-Plugin.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik word met zoeken niet veel wijzer.

Groet,
Tariq

edit: Ik kan dit wel bereiken door op de w10-pc zelf via network verbinding te maken. Via een andere computer (w7) kan ik met mijn MSaccount+wachtwoord wel in mijn PC komen en naar gedeelde mappen gaan, maar niet naar E$ of C$.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan