Ip cam beveiligingscamera

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Misschien even defineren waar de ervaring om gaat bv kwaliteit ,mogelijkheid etc.
 
Laatst bewerkt:
Het dient eigenlijk om een simpele beveiligingscamera die eventueel ook in het donker werkt zoals bij deze D-link.
Ik wil deze van via mijn draadloze router of powerlan verbinden.
 
Wat verwacht je er van en wat wil je ermee beveiligen want de resolutie van dit ding is niet best..?
Dat geldt overigens voor 95% van dit type / model van deze camera van 1000+ verschillende merken / aanbieders..
 
De bedoeling is om deze in de keuken te plaatsen en dat deze dan door de raam kan zien wie er op de oprit achteraan komt. Er is de voorbij week vandalisme aan ons huis geweest, vandaar.
Het gaat om een vijftal meter.
 
Leuk die Wifi camera's. Voor een paar euro koop je een wifi jammer in China en weg is je beveiliging.
 
@rogerS,

Ik snap niet wat je hier mee bedoeld beetje on samenhangend.
 
Ik denk dat RogerS ermee bedoeld te zeggen dat je beter iets meer kunt uitgeven aan een IP-cam die via een netwerkkabel ( PoE ) wordt aangesloten.
Dat is veel stabieler, deze camera's hebben veelal ook een hogere beeldresolutie en kwaliteit maar zijn ook een stuk duurder, iets als deze om maar een voorbeeld te geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan