Parental control, maar dan anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimmpieb123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2015
Berichten
2
Beste lezers van Helpmij,

ik ben opzoek naar een vrij simpel Parental control systeem, maar het blijkt toch moeilijker dan ik in eerste instantie dacht.
Ik zoek eigenlijk een systeem dat op afstand(niet alleen in een lokaal netwerk), een pc kan ontgrendelen en vergrendelen. Zodat, mits mijn zoontje zijn huiswerk af heeft, en ik nog op mijn werk ben, ik van afstand hem toestemming kan geven om zijn pc te gebruiken(of hem kan uitloggen). Ik kan er dus niet fysiek zijn om een administratorwachtwoord in te geven, en vaste tijden werken helaas niet voor ons. Wat ook misschien zou werken zou een wachtwoord zijn wat dagelijks verandert, en naar mij wordt gemaild of iets dergelijks, zodat dat wel telefonisch kan doorgegeven worden, maar de volgende dag weer anders is. Iemand enig idee?

Willem.
 
Daar ben ik me van op de hoogte. Dit is helaas niet echt wat ik zoek, aangezien ik hiermee alleen maar de pc op afstand zou kunnen opstarten. Dat kan zelf natuurlijk ook gebeuren met de aanknop. Het idee is eigenlijk dat alleen ik kan bepalen wanneer er wel en niet kan worden ingelogd op de PC.

-Willem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan