iDEAL Professional Rabobank koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ClaudiaWD

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2011
Berichten
109
Hallo iedereen,

Ik ben momenteel bezig met het koppelen van iDEAL Professional aan een website van een klant. Dat wil echter niet echt lukken. Als 'handleiding' gebruik ik deze pagina met de daarbij behorende download. Vervolgens heb ik in ideal/library/idealprofessional.cfg.php de aquirer in Rabobank gewijzigd, de merchant ID gewijzigd, de certificate file naam en private key file gewijzigd naar wat het moet zijn, het daarbij behorende wachtwoord ingevuld en als test een return URL naar Google ingevuld. Echter als ik nu het script uitvoer, is de bankenlijst bij stap 1 leeg. Waar kan dit aan liggen?

Mocht er stukken code nodig zijn, let me know.
Het is de eerste keer dat ik zoiets moet koppelen en ik begrijp er niks van.

Bij voorbaat dank!
 
Laat eens relevante code zien? En staat je error-reporting wel aan?
 
Dank voor je reactie.

Ik heb error reporting op step1.php aangezet, maar helaas maakt dat geen enkel verschil en wordt er niets op het scherm laten zien waar ik wat aan heb. Welke code heb je precies van me nodig? De configuratie? De rest is namelijk te downloaden via de link uit mijn OP.

Ik plaats morgen de benodigde code. De private key en certificate heb ik ook geplaatst en geupload. Echter vraag ik me af of het niet met de aquirer link (oid) of het certificaat van Rabobank te maken heeft.. aangezien dat script waarschijnlijk niet geheel recent is.
 
Vorig jaar heb ik een kleine library hier voor geschreven, deze kun je vinden op Github. Enkel functionaliteit voor iDeal zit er in, mocht je meer functies zoeken dan zou je kunnen kijken naar de OmniPay library in combinatie met omnipay-rabobank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan