Ricoh aficio sg 2100n RESETTEN naar fabriek instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coen32

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2015
Berichten
1
Goedemiddag,

Ik heb sinds een paar weken een ricoh aficio sg 2100n. Werkt prima! Echter toen ik gisteravond de printer aan het testen was ging er iets mis toen ik in de web interface van de printer wat instellingen wijzigde.

Nadat ik het wachtwoord van niets naar 'pass' had gewijzigd moest ik opnieuw inloggen. Dit wachtwoord deed het niet! ik heb zelf al van alles geprobeerd maar ik kan maar niet weer inloggen via de web interface om dingen aan te passen.

Zelf heb ik al van alles geprobeerd maar ik kan het wachtwoord hoe dan ook niet resetten. Ik zoek nu naar een manier om de printer terug te zetten naar fabriek instellingen! Heb zelf al met Ricoh gemaild maar zei willen alleen maar geld verdienen en hebben een ontzettend slechte klanten service.

De printer kreeg ik voor 15 euro bij mijn boeken bestelling van 250 euro. (ik ben student dus dit is al een heel hoop geld) Ricoh vraagt tussen de 100 en 200 euro voor een monteur die hem even voor mij reset en een andere oplossing willen ze maar niet bieden! ik hoop dat iemand mij hier kan vertellen hoe ik de printer wel kan resetten.


Groeten,
Coen
 
de handleiding geeft in ieder geval geen informatie daaromtrent.
Gebruikersnaam moet "admin" zijn, maar jij zegt dat je het wachtwoord ervan van <leeg> naar iets hebt veranderd. Heb je misschien de Caps-lock aangelaten, dus dat het PASS zou moeten zijn ipv. pass ??

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan