Nieuwe laptop gaat retour

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Het is vreemd. Ik dacht een geweldige koop gedaan te hebben (zie onderschrift) met hulp van diverse deskundigen hier. Echter de specs zijn een stuk beter dan huidige laptop die uiteindelijk een nieuwe installatie Windows 8.1 heeft gehad en helemaal schoon is nu, maar is heel heel erg veel trager. Als ik een programma open moet ik 20 seconden wachten. Bv vanuit de USB stick. Echt sloom.
Internet ook, zit nu aan draad maar nog niet echt snel. De Medion met i3 is veel sneller dan deze Asus met i7.
Hij zit er gelikt uit en windows 10 is top maar voor 900 euro niet beter nu...
En hij kan nog terug......

Heel vreemd iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? Wilde de Asus zeker houden maar niet zo sloom.

Hoi,

en om welke medion gaat het en zit daar de orginale hdd nog in alle drivers van aanwezige hardware geïnstalleerd van de Asus? en zelf de win 10 er op gezet

Laatst bewerkt:
De Medion is een MD99221.
De link van Asus laadt héél traag. Alles wat daar onder windows 10 genoemd staat downloaden/updaten?

Hoi,

Is de asus met win 10 geleverd? volgens mij niet en toen ook slecht want zo te zien zijn er voor win 10 geen essenciele drivers voorradig

Laatst bewerkt:
Hoi,

Was ik al bang voor en ja dat zou ik ook even doen terug naar win 8.1 maar is aan de ts

Okay dan is dat het probleem.
Punt is dat mijn oude laptop nu ook weer op 8.1 staat, nieuw geinstalleerd en prima werkt. Dus, goede service van de winkel waar ik de Asus gekocht heb, die gaat terug.
Ik wacht een tijd totdat de nieuwe laptop Windows 10 aankan en dan koop ik er wel één zoals degene die ik nu had.

Volgens Asus is deze laptop volledig compatible met windows 10....

Hoi,

Kan wezen maar of het is niet zo of er is wat fout gegaan tijdens de upgrade maar wat is er op tegen om even terug naar win8.1 te gaan om te kijken of de problemen weg zijn of blijven want sorry ik zou met een nieuw notebook niet gelijk upgraden eerst eens kijken hoe alles werkt en draait dan weet je tenminste of alles goed is en gezien de problemen her en der met win 10 logisch lijkt mij.

Laatst bewerkt:
Meer problemen ook usb aansluiting. Aangezien andere 2 jaar oude medion nu weer werkt is ie terug. Nu kan dat nog. 900 euro vind ik teveel voor nier echt goed werkend. Misschien te snel geüpgrade maar dat zou moeten kunnen. Installeren ging snel en makkelijk en laptop ziet er mooi uit. Maar te traag. Ook in Windows 8.1 was ie niet vlot dacht toen dat ie misschien op achtergrond aan het updaten was oid.

Oke jammer dat het zo gelopen is maar misschien wel beter dan maar van de usb was nieuwe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan