Outlook 2013 / Windows 10.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koen1206

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2011
Berichten
3
Beste medegebruikers,

Heb sinds afgelopen week een nieuwe laptop gekocht. Uiteraard is deze geupgraded naar Windows 10. Nu heb ik ook het Microsoft office 365 pakket gekocht. Echter heb ik een probleem met het instellen van Outlook. Iemand in ons huishouden heeft geprobeerd Outlook in te stellen. Nu kwam hij echter een probleem tegen en dat is dat Outlook niet opstart.

Ik krijg de melding: 'De verbinding met Microsoft Exchange is niet beschikbaar. Outlook moet online zijn of er moet een verbinding zijn om de ze actie te voltooien.'

Na deze melding kan ik alleen op 'OK' drukken. Zodra ik dit doe krijg ik het volgende: 'Geef de naam op van de Microsoft Exchange-server en uw postvak, en klik op Naam controleren. Als u deze informatie niet hebt, neemt u contact op met de beheerder van Exchange.'

Hierbij kan ik dus een naam ingeven voor een Postvak. Als ik deze invul en op 'Ok' druk krijg ik de volgende melding: 'Kan Microsoft Outlook niet starten. Kan het Outlook-venster niet openen. Kan de set mappen niet openen. Het bestand C:/Users/Gebruikers/AppData/Local/Microsoft/Outlook/xxxxxxx.ost is geen Outlook-gegevensbestand (.OST) [waarbij xxxxxx de naam is].

Waarschijnlijk zijn dus de verkeerde gegevens gebruikt om de mail te configureren. Er is blijkbaar, in mijn ogen, een OST bestand gekozen, wat in feite geen OST bestand is, waardoor het programma niet kan openen. Ik heb al geprobeerd om Office te herstellen, maar dit mocht niet baten. Ik krijg steeds dezelfde melding en kan nergens iets wijzigen. Ook heb ik op het web gezocht, maar hier kom ik er ook niet mee uit.

Mijn vraag is dus of iemand mij zou kunnen helpen?
 
Halo Koen. Geen tijd, maar las even snel. Even kort door de bocht. ik heb verder niets gelezen. Maar wellicht zit hier iets nuttigs tussen. Klik

En je hebt recht op ondersteuning.....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan