Installatie Chrome OS

Status
Niet open voor verdere reacties.
De discussie teruglezend zie ik dat het probleem onder Linux hier op het forum pas op 3 oktober in reactie # 10 daadwerkelijk aan de orde werd gesteld.

Verder maak je als auteur altijd keuzes die de lezers zullen raken. En gezien het feit dat ik nog steeds geen bekende schrijver ben kan men rustig stellen dat ik het grote publiek blijkbaar niet weet te raken. Maak daar eigenlijk maar "helemaal niet" van. Persoonlijk kan ik daar wel mee leven.

Als er nog vragen zijn over de installatie van dit OS hoor ik het graag. Voor de rest lijkt het me wel zinvol de discussie over de "Windows" Nieuwsbrief in dit topic over het Chromium alternatief verder te laten voor wat het is. Ik hoop wel dat er toch ook wat lezers waren die in die Nieuwsbrief het artikel over MacOS X met plezier gelezen hebben of bijvoorbeeld het korte bericht over het 100e nummer van Full Circle voor de Ubuntu fans of de elfde aflevering van GIMP. Dit laatste programma draait onder vrijwel alle computersystemen.

Tip: lees misschien ook nog even de eerste alinea van mijn hier zo over de hekel gehaalde artikel na ...

"Windows" Nieuwsbrief? Ha! :love:

groet,

Erik 98
 
Leuk, dank je wel voor je reactie.

Ik zeg trouwens niet dat het een Windows nieuwsbrief is, maar ik zeg:
Zo wordt het dus weer een alleen Windows nieuwbrief.....

Verder laten we het maar rusten.......:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan