Printer gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jorick22

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2013
Berichten
63
Beste bezoeker,

Ik ben op zoek naar een nieuwe printer omdat ik niet tevreden ben over mijn huidige. ik weet uberhaubt niet of alles mogelijk is wat ik wil, maar als iemand suggesties heeft dan hoor ik dit graag.
Ik ben op zoek naar een printer met de volgende mogelijkheden:
- All in One printer
- Automatisch dubbelzijdig printen
- Printen met wifi mogelijkheid (dus op afstand printen).
- Foto printen (op foto papier).
- Meerdere documenten scannen (waarop meerdere pagina's in één PDF komen).

Ik weet dat dit in printers voor kantoren mogelijk is, maar ik ben op zoek na een zo compact mogelijke versie.
ik hoor graag wat mogelijk.

Jorick
 
Die heeft geen ADF (Automatic Document Feeder), houd daar rekening mee, mocht dat een eis zijn.

Tijs.
 
@de jean: Volgens mij (daarom voorzichtig gebracht in mijn vorige posting) hint "Meerdere documenten scannen (waarop meerdere pagina's in één PDF komen). " naar (gewenst) gebruik van een ADF.
Je reactie, met uitroepteken nog wel, verbaast me dus.

Tijs.
 
Beste mensen,
ik heb de berichtjes gelezen en snap even iets niet helemaal. Da's misschien voor TS wel handig om (ook) te begrijpen:

waarom zou TS de (hardwarematige) ADF functie nodig hebben? Even los van het feit dat het misschien gemakkelijk is.
Zelf bezit ik een scannertje (los modelletje van HP) van een tientje of 9 geloof ik (een simpele dus).
Echter, als ik een pagina heb gescand naar pdf uitvoer, dan vraagt de SOFTWARE van HP aan mij of ik nog meer wil toevoegen aan de eerste scan. Kies ik voor ja dan moet ik een volgend velletje pakken en dit op de glasplaat leggen. Daarna wordt de uitvoer in 1 pdf omgezet.
 
@gast0225: Dat dit mogelijk is weet ik wel, maar als de TS praat over "Meerdere documenten scannen" vermoed ik dat hij (eigenlijk) bedoelt "Meerdere blaadjes in 1x scannen", mogelijk zelfs dubbelzijdig.

Tijs.
 
Ok, dan is het voor mij ook helder.

Voor TS betekent het dus dat als hij het gemak wil ervaren om zonder extra handelingen te hoeven verrichten (ic papier wisselen) meerdere documenten wil scannen, hij er goed aan doet om een machine met de ADF functie te kopen, maar als hij het niet bezwaarlijk vindt om handmatig één of meerdere volgende velletjes achter elkaar in te voeren, hij dus net zo goed een machine zonder ADF aan kan schaffen. Ook de machine zonder ADF gaat meerdere pagina's uiteindelijk keurig netjes in 1 PDF'je zetten.

Het verschil in prijs zal mogelijk voor TS bepalend kunnen zijn, maar daar gaan wij niet over.
 
@gast0225: Dat dit mogelijk is weet ik wel, maar als de TS praat over "Meerdere documenten scannen" vermoed ik dat hij (eigenlijk) bedoelt "Meerdere blaadjes in 1x scannen", mogelijk zelfs dubbelzijdig.

Tijs.

die functie ga je niet vinden in een AIO van een paar tientjes .... eerder in eentje van een paar 100 - jes.
 
Ik heb inderdaad geen ADF nodig. en heb inderdaad even niet gerealiseerd dat je m.b.v. scan software de scannen in één PDF kunt zetten. Dus dat is dan een mindere eis.
De overige eisen zijn nog wel van belang,
- All in One printer
- Automatisch dubbelzijdig printen
- Printen met wifi mogelijkheid (dus op afstand printen).
- Foto printen (op foto papier).

merk heb ik geen voorkeur in, zolang deze betrouwbaar is en kwalitatief goed kan printen.
Mocht nog iets onduidelijk zijn dan hoor ik het graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan