hallo kan mij iemand uitleggen wat de incubatie tij is van virus interim Justitia mai

Status
Niet open voor verdere reacties.

kayvp

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2013
Berichten
92
hallo kan mij iemand uitleggen wat de incubatie tij is van virus interim Justitia mail die ik geopend heb .tot nu toe vier uur geleden heb ik nog niks gemerkt kan dat nog gebeuren ? gr guus
 
Sorry Foutje
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je mazzel....

Enne Incubatie tijd heb je bij griep en verkoudheid en niet bij een Malware besmetting :p
 
Zijn er ook geen persoonlijke files die een andere extensie hebben gekregen? Dan zit je nog goed idd.
 
Beste Kayvp

Ik ben niet zo zeer bekend met dit soort virus maar ik vond het volgende : Advies + Herstellen van bestanden

Hopelijk is dit de oplossing voor je probleem. Ik hoor graag het resultaat ervan! :D
 
Als je alleen de mail leest, en niets download of ergens op klikt in de mail.....gebeurt er naar mijn mening nog niets.
Wel natuurlijk als je de bijlage opent of iets download. (zoals staat aangegeven in de link die Unix gaf, namelijk deze https://www.fraudehelpdesk.nl/alerts/oplichters-misbruiken-intrum-justitia-en-kpn/)
Kijk ook eerst eens waar die link naar toe verwijst voordat je ergens op wilt klikken. (nooit klikken natuurlijk!)
De verwijzing kan je bekijken als je er op gaat staan en dan ergens in je mailprogramma (meestal linksonder) zie je waar het naar toe verwijst.

Screenshot om het te laten zien:
Ik ben met met muis op Direct aanvragen gaan staan en linksonder zie je dan waar het naar verwijst.
En dat is natuurlijk een adres wat niet okee is.

2.jpg

let wel, ik gebruik Thunderbird dus in jouw eigen mailprogramma is het wellicht anders.

Verder stuur ik altijd de mail door naar het desbetreffende bedrijf wat men gebruikt. Dus KPN, VOdafone maar ook de banken.
Meestal hebben ze een apart e-mailadres waar je zulke mail naar toe kan sturen. Zoals de Rabo die heeft bijv. valse-email@rabobank.nl

Of ga over op Linux Mint of Ubuntu, dan heb je nergens last van ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi Veng, daar heb je nogal eens last van....sorry foutje? :p

Je kan je bericht ook verwijderen ;)
 
Ja. Ik ben lekker in vorm he. Soms met te veel dingen tegelijk bezig. Ik had twee posts door elkaar gehaald omdat blijkbaar de server even down was.
Verwijderen is beter ja!

Weer wat geleerd dan:D

Ah, nu zie ik het. Zelfs twee keer in hetzelfde draadje. Mijn leeftijd begint me echt parten te spelen. Wie weet wat ik nog meer voor foutjes in mijn reacties heb gegeven:D:D Gelukkig heb ik een onderschrift dat daar een beetje voor waarschuwt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan