nvviewhelper

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Berichten
831
Misschien een domme vraag, maar wat is mvviewhelper? Ik heb problemen met IE11 en via Ccleaner kwam ik erachter dat er iets in het register niet goed zat met dit programma. Dit heb ik weliswaar laten herstellen, maar de problemen zijn er nog. Vaak worden afbeeldingen en video`s niet weergegeven. Soms krijg ik een melding dat er geen DC geinstalleerd is, maar dat heb ik wel.
Kan het met dit programma te maken hebben?
 
Hoi,
nvviewhelper= onbekend
mvviewhelper=onbekend
Deze 2 zoektermen komen wel voor op spy/malware gerelateerde sites.

mvc view helper is gerelateerd aan Net Frame Work 4.0
Dus wat is de precieze omschrijving, je gebruikt nu 2 verschillende termen door elkaar in je bericht.
 
Sorry, ik zie het! Eerlijk gezegd weet ik het niet meer zeker, maar ik dacht Nv. Ik laat het altijd opslaan door Ccleaner, maar ik zie nu dat ik dat niet kan openen alleen alles weer terug zetten. Moet ik dat doen? Het is zeker weten geen MVC het waren echt maar twee letters. Als ik IE verwijder en opnieuw installeer ben ik dan alle gegevens, zoals favorieten kwijt? Misschien is het beter om dat allemaal even op te slaan en IE "schoon" te installeren.
 
Hallo Grace,

Kun je wat duidelijker zijn. Heb niet veel verstand van IE 11, gebruikt het eigenlijk nooit.
Maar wat bedoel je met de melding dat er geen DC is, die je wel zou hebben.
Lijkt er op dat als het in je register zit, je ergens mee besmet bent.
Dan heeft denk ik IE opnieuw installeren geen zin, zolang het virus in je PC zit.
 
Alleen een zooi coockies ik draai deze twee programma`s regelmatig. Wat ik bedoel is of ik dan alle favorieten en invoegtoepassingen opnieuw moet doen.
Favorieten kan ik eventueel opslaan.
 
Hallo Grace,

Je weet hoop ik dat superantispyware niet update in de gratis versie.

Eric.
 
Hij werkt alleen de datebase bij. Weet je een beter gratis programma voor me?
 
Hallo Grace,

Wat ik bedoelde is dat zover mij bekend jij zelf er voor moet zorgen dat hij zijn database update.

Voor moeilijke gevallen gebruik ik F-secure RescueCD
Dat is een bootable CD die een Linux omgeving opstart. De computer moet wel bedraad met het internet verbonden zijn.
Hij haalt dan zijn nieuwste definities binnen en kan dan de PC scannen.
Omdat op dat moment Windows niet actief is kan hij alles wat niet deugd verwijderen.

Hij waarschuwt van te voren dat dit tot gevolg kan hebben dat de PC niet meer boot.
Als er door het virus systeemfiles zijn bewerkt dan gaan die dus ook sneuvelen, van daar.
Zelf nog niet mee gemaakt, wel al veel mensen mee kunnen helpen.
Het duur wel lang voordat hij klaar is met scannen, want hij scant alles.
Zo bleek ooit dat iemand liedjes had gedownload waar een virus in zat.

Wel even branden op CD hè.

Succes.

P.S. Als virusscanner gebruik ik Security Essentials van Microsoft en op XP gebruik ik Avast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan