Microsoft Edge geeft in Windows 10 problemen met een bepaalde website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
1.033
Ik weet even niet in welk topic dit bericht thuis hoort, mijn excuus als ik de verkeerde heb gekozen, wil één van de moderatoren dit bericht in dat geval dan naar de juiste plaats verhuizen?


Microsoft Edge geeft in Windows 10 problemen met een bepaalde website waar ik per ongeluk met een typ fout op gekomen ben op het moment dat ik google.nl wilde intypen.

De oude website die open stonden blijven staan, een andere website is daar overheen komen te staan, maar krijg ik met geen mogelijkheid weg, taakbeheer ME uitzetten werkt wel, maar bij het opstarten komt alles weer te voorschijn, ook opnieuw opstarten helpt niet.

De website waar na het fout typen naar door is gestuurd is:

action.localvouchers.co/plp/websurvey/nl_action/1B

De melding die ik in een klein scherm krijg is:

Op deze website staat ...

******************************

Gefeliciteerd!

U bent de gelukkige bezoeker vandaag.

Click OK om door te gaan

******************************

Daaronder staat een button met OK, maar daar druk ik uiteraard niet op, want dit klopt niet.

Wie weet wat ik moet doen om deze rommel ongedaan te krijgen?


Edit:

Ik moet nu stoppen, maar verneem graag wat ik kan doen om het probleem opgelost te krijgen, alvast bedankt voor de moeite.
 
Laatst bewerkt:
Evt. ook Junkware Removal Tool gebruiken en daarna AdwCleaner.

Liefst beiden downloaden vanaf www.bleepingcomputer.com :
AdwCleaner: link
Junkware Removal Tool: link

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Goed bedoelde tip, vergeet Edge en installeer FireFox (gratis).
Installeer de add-on Add Block Plus en je hebt nergens geen last meer van.
 
Bedankt voor de tips, mijn vader van wie deze computer is heeft een systeem herstel gedaan en het is weg, dus probleem lijkt zover ik kan zien opgelost.
 
Goed bedoelde tip, vergeet Edge en installeer FireFox (gratis).
Installeer de add-on Add Block Plus en je hebt nergens geen last meer van.

Ik gebruik thuis ook Firefox, gaat snel en zoals ik het wil.

Het programma "add-on Add Block Plus" ken ik niet, maar waar haal ik dat vandaan en hoe installeer ik dat?

Kan dat onderdeel ook advertenties afschermen, maar wel met de mogelijkheid dat ik zelf makkelijk kan schakelen tussen aan en uit?
 
@edmoor,

Tnx, daar heb ik zeker wat aan, FireFox blijft toch mijn grote vriend, het werkt nou eenmaal sneller en vooral eenvoudiger, dat begrijpen ze bij Microsoft nog steeds niet.

Is er eigenlijk een besturingssysteem dat door Firefox gemaakt is? Mogelijk iets in Linux?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan