Spotnet werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mark1993

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2011
Berichten
303
hallo allemaal

ik heb sinds aantal jaar spotnet gebruikt maar sinds kort werkt spotnet inees niet meer ik kan wel in de programma komen maar inloggen werkt niet meer terwel ik de goeie ww en geb gebruik

wat heb ik gedaan

update naar niewue versie (werkt niet
alle ww en geb (ook niet)

ik heb ook geen mail gekregen van dat ik er over heen been gegaan

provider ziggo

versie spotnet (1.8.1

ik hoop dat jullie me kan helpen ik ben echt radeloos ik gebruik de programma ook veel

mvg mark
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En als je dan weer toegang hebt, download en installeer dan tevens versie 1.8.4.3, da's de meest stabiele versie die ze tot nu toe hebben gemaakt. Er is ook een zeer gelikt uitziende versie 2.x.x.x , maar die is (nog) niet stabiel.
 
Hallo.

Ik had dit probleem ook en ik heb daar ziggo voor gebeld.
Kreeg als antwoord dat ziggo geen server meer ondersteund en dat spotnet niet meer te gebruiken is via ziggo.
Binnenkort gaat ook de ruimte die je hebt voor een website uit de lucht ondersteunen ze dan ook niet meer.
Ik heb gezegd dat ik dit geen stijl vind en ik het altijd gebruik, maar zij zeggen dat er te weinig gebruik van word gemaakt.
Dus dan lig je eruit.


Groeten Cees.
:evil::evil:
 
Ach, waar hebben we het eigenlijk over? Voor een bedrag van enkele eurootjes per maand, heb je bij een payserver een sneller abonnementje dan bij Ziggo, dus ik zou Ziggo lekker laten vallen voor het downloaden.
 
Precies. Ik betaal €4,50 per maand voor een server met 900 dagen retentie en onbeperkt downloaden.
 
hallo daar was ik weer ik heb van alles geprobeerd van oudere naar een niewue versie maar ook dat helpt niet dus ik stap over naar utorrent
 
Dan moet je alsnog dezelfde account gegevens gebruiken en als daar het probleem in zit zal die overstap niet helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan