Geluidsbalk op ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Berichten
460
Heb net op mijn iPad air de laatste versie van iOS ge-update naar 9.0 maar ik kreeg altijd op het scherm een balkje te zien als ik iets harder of zachter wilde zetten en dat is nu weg. Hoe krijg ik dat weer te zien?
 
bedoel je in het begin scherm.
dus van onderuit naar boven swipen.
of ergens anders ?
 
maar nu weten we nog niet wat je bedoelde en hoe je het opgelost hebt.
dat zou voor ons dan ook weer leuk zijn om te weten.
 
Geluidsbalkje

Ik bedoelde dat als je bv. Vanuit de krant een filmpje wil bekijken kreeg je een volume schermpje in beeld als je de knop van hard en zacht aandeed op de iPad en dat was weg. Maar heel gek, hij doet het weer. Op de ipad van mijn man was ie ook weg en doet het nu ook weer.
Dan nog iets anders: terwijl ik deze tekst type en ik maak een schrijffout geeft ie het juiste woord weer maar als ik daar op klik gebeurt er niets. Wat kan dat zijn?
 
bedankt voor je reactie .
en je fout vraag betreffende het typen werkt hier wel door het woord aan te klikken, je klikt toch niet op het x naast het woord?
 
Fout bij typen

Nee, ik klik op het woord maar het doet niets
 
Door iPad gegenereerd woord gebruiken

Als er tijdens het typen een woord verschijnt dan is het gevonden woord blauw en staat er een kruis achter. Typ je door dan verdwijnt het woord maar gebruik je de spatiebalk dan wordt het blauwe woord in de tekst gezet met een spatie erachter. Volgens mij wordt het woord ook in de tekst gezet bij gebruik van een ander leesteken dan een spatie, bijv. een punt of een komma.
Vind je dit 'meedenken' lastig dan kan je dat onder instellingen > algemeen > toetsenbord > auto-correctie uitzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan