scriptfout op nu.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Ik krijg bij het opstarten van de computer steeds te zien "SCRIPTFOUT op deze pagina" nu.nl



Hoe kan ik dit voorkomen?
 
Kort antwoord: Niet.

Dit is iets dat Nu.nl op moet lossen :)
 
scriptfout oplaptop NIET op vaste computer

Het is wel vreemd dat als ik de homepage nu.nl open deze fout wel op mijn laptop zie ,maar niet op mijn vaste computer(?)
 
Dan ligt het er aan hoe de beveiligingsinstellingen van je browser zijn ingesteld (scriptfouten weergeven/melden of toestaan o.i.d.).
Heb je op beide pc's IE?
 
Laatst bewerkt:
op beide computer heb ik internet explorer

waar kan ik nu "(scriptfouten weergeven/melden of toestaan o.i.d.)." vinden ?
 
Zelf gebruik ik al jaren IE niet meer maar ik kan me vaag herinneren dat bij opties>tab: beveiliging<geavanceerd die instelling ergens moet staan.
Of dat nu nog zo is weet ik eerlijk gezegd niet.
Ik ga je topic verplaatsen naar de sectie browsers>Internet Explorer.
Daar zal je wel geholpen worden als het weer daglicht wordt.
Succes verder met je vraag. :thumb:
Verplaatst van Win 8 naar deze sectie.
 
Laatst bewerkt:
waar ka ik scriptfout (bijlage) oplossen?

Het lukt me niet de scriptfout op Knipsel.PNGte lossen. Zie BIJLAGE. Dit betreft mijn laptop. Op de vaste computer zie ik geen scriptfout op nu.nl.
 
verkeerde topic?

Staat mijn vraag niet in juiste topic? :eek:
 
Ok, in de meeste browsers is onder geavanceerde opties wel een vakje/vinkje te vinden genaamd "Ëlke scriptfout melden", standaard staat dat echter doorgaans nooit aan.

Het antwoord op de pop-up die je krijgt, is klikken op de knop "Nee".

Reden hiervoor is dat sites zoals nu.nl zgn. "drinkplaatsen" zijn, net als de telegraaf of volkskrant, etc.

Zoals je ziet in je zelf gegeven plaatje, word de script-fout gegenereerd door een advertentie-server. Doorgaans op drinkplaatsen de veroorzakers van malware.

M.a.w: Mazzel als je op de knop "Nee", of beter, Alt+F4, hebt gedrukt.
 
script-fout op meerdere websites

Het blijkt nu op meerdere websites voor te komen.
 
scriptfouten blijven komen

zie de scriptfouten nog steeds. Ook nadat ik bij extra,geavanceerd enkele vakjes heb aangevinkt zoals geadviseerd.
Ook systeemherstel wil helaas niet helpen:shocked:
 
Heb je de meest recente update van de betreffende browser al gedownload? Dit wil ook nogal eens helpen:)
Succes!
 
wil updaten,maar krijg dan Windows 10

Ben aan het updaten geweest. De computer heeft al 1000 mb gedownload. Blijkt het Windows 10 te zijn,terwijl ik Windows 8 wil blijven gebruiken.
Nu weet ik niet of er veel Windows 10 op staat
 
bericht: body niet gedefinieerd

krijg als bericht o.a Body niet gedefinieerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan