Beschikbaarheids plugin hotel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iris17

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Berichten
118
hoi,

ik ben al een tijdje op zoek naar een beschikbaarheids-plugin (beetje zoals bij AirBNB maar dan niet 'waar wil je naartoe') voor een hotel. Het wordt gekoppeld aan externe bookingssoftware dus het hoeft niet een volledig boekingssysteem te zijn.

Het is voor Wordpress en moet meerdere talen ondersteunen.

thx
 
Er zijn genoeg "hotel"-plugins voor Wordpress zo te zien, zit hier niks tussen?
 
hoi,

dank voor je snelle reactie. Een paar geprobeerd, maar het is het niet echt. Het moet gekoppeld zijn aan een een extern systeem en niet een 'stand alone' boekingplugin zijn.
het zou zoals dit moeten worden: http://www.h2ohostel.nl/
 
Biedt het boekingssysteem dat je gebruikt voor boeking geen mogelijkheid om de beschikbaarheid op een website weer te geven?
 
Laatst bewerkt:
hoi

nee, helaas niet. ze kwamen met de oplossing zoals op de hostal-site. Maar dat is vlgs mij geen plugin (voor zover ik het kon nakijken in de code).

Dus, mocht je een oplossing voor me hebben? Hoor t graag!
 
Voor zover ik kan zien is de hostel-site geen Wordpress-site en de beschikbaarheid die getoond wordt ook geen plug-in. Maar als de beschikbare standaard Wordpress-plugins niet voldoen, zul je toch op zoek moeten naar een maatwerkoplossing, ik vrees alleen dat ik je daarbij niet kan helpen. Misschien iemand anders?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan