mail forward

Status
Niet open voor verdere reacties.

mricecool60

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2014
Berichten
47
hallo ik heb een vraag weet niet of ik het goede topic heb. maar ik heb een domein ( Sap-gen.nl ) ik wil hier een mail forward op hebben bijvoorbeeld mc@sap-gen.nl of mricecool60@sap-gen.nl en dit dan kunnen lezen in mijn gmail is dit mogelijk en hoe, liefst geen geld kosten en ik heb een vps mocht ut nodig zijn bvd mvg arjan
 
Hoi,
Wat bedoel je precies, een soort contactformulier waar bezoekers van uw site enkele zaken kunnen invullen en dan versturen?

Greetz
 
ik heb geen web site maar ik wil dat mensen mij mails kunnen stuuren via de domein naam en niet via arj******@gmail.com om dat dat niet profesoneel overkomt (zakelijk) maar wil dit wel op mijn gmail kunnen lezen dun een info@sap-gen.nl inv arjan*****@gmail.com
 
Hoi,
Als ik het goed begrijp wil je de mail van uw zakelijk emailadres automatisch laten doorsturen naar gmail. Daarvoor moet je bij je zakelijke provider kijken als die die mogelijkheid aanbied, zo ja dan zal je daar ook de nodige uitleg vinden. Gezien ik uw provider niet ken, kan ik ook niets meer vertellen.

Greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan