Geen flash op "chromebook"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus het ligt niet aan mij :)

Ligt dus niet aan mij :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Dennis,

Nee, maar nou de oplossing nog. Normaal zijn dit gewone mappen, alleen heb je geen schrijfrechten als gebruiker.

Stomme vraag: Heb je die PC normaal opgestart? Niet via een CD/DVD?

groet,

Erik98
 
Ik start hem gewoon telkens gewoon op.
Ik heb het, volgens de stappenplan, chromium op de laptop gezet, ipv opstarten vanaf usb
 
Ik zie dat deze topic als opgelost staat, maar zie de oplossing niet staan?
Kan je deze dan nog geven MisterDennis?

Ben erg nieuwsgierig naar de oplossing namelijk.
 
Hallo Femke, dat was een klein foutje...ik klikte per ongeluk op de link in de mail van "opgelost" terwijl dat nog niet zo was :(

Thanks for the reminder, heb hem weer op "niet opgelost" gezet
 
Ik zal er op moeten zoeken. Ik zou niet weten waarom dat systeem nou plots op alleen-lezen staat.

Even geduld Dennis.

groet,

Erik98
 
Hoi MisterDennis,

Het spijt me. Ik moet je teleurstellen. Wat hier nou precies gebeurd is en vooral hoe je er dan uit moet komen is een raadsel. Jammer.

Je kan eventueel de installatie nog eens overdoen. Wat je op de computer hebt opgeslagen moet je bijvoorbeeld op een USB stick kopieren. De rest gaat vanzelf over naar de nieuwe installatie.

Als je dan inderdaad gaat denken aan een nieuwe installatie is het een idee om dan over te stappen naar Chromixium. Dat heeft als basis het oersolide Ubuntu 14.04 LTS en is daarmee veel volwaardiger. In de Nieuwsbrief van deze maand staat daar een artikel over.

groet,

Erik98
 
Ik zag inderdaad in de nieuwsbrief dat er een ander/nieuwere versie is.

Voel je niet schuldig dat je me niet verder kan helpen.
Je hebt je best gedaan en me al voldoende geholpen.
Stort ik me binnenkort eens op die andere versie.

Thanks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan