verificatiefout opgetreden op mijn samsung trend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Berichten
640
Hallo,

ik krijg op mijn samsung trend als ik via wifi in wil loggen de melding:verificatiefout opgetreden.

Ik probeer verbinding te maken met mijn DEVOLO dLan 500 WIFI en dat doe ik als volgt:

Ik ga naar instellingen-Wi-Fi-devolo (met het nummer er achter)-daar klik ik op en vul mijn wachtwoord in. (weet zeker dat dat goed is want zo heb ik mijn i pad ook verbonden en die doet het wel.
Als ik nu op verbinden klik gaat hij verifieren en het lukt dan niet om verbinding te krijgen, de melding die ik krijg is:
verificatiefout opgetreden

Proxy-instellingen staat op geen
IP-instellingen staat op DHCP
signaalsterkte Sterk
Beveiliging WPA2 PSK

wie kan mij helpen? wat doe ik fout?
 
Nee, het wachtwoord wat op mijn Devolo staat, en dat heb ik ook gebruikt om met mijn ipad in te loggen. Heb het verschillende malen opnieuw ingetypt omdat ik ook dacht misschien een fout gemaakt te hebben.
 
Heb je dit alleen met deze router, niet met andere?
 
Dan weet je zeker dat het aan de instellingen van je tablet of router ligt
 
De verbinding met mijn router en de telefoon werkt goed, alleen al ik boven ben is de verbinding met de router zwak en daarom heb ik er een wifi versterker ( de Devolo) tussen gezet en daar krijg ik mijn foon niet mee verbonden, en de ipad wel
 
Wifi versterker

Je zegt dat je inlogt op de Wifi versterker. Is het dan niet zo dat je moet inloggen op de naam van de 'echte' router ? De verificatie moet tenslotte plaatsvinden op de 'echte' router; ik denk dat de wifi versterker alleen maar een doorgeefstation is en dat je daarom ook moet aangeven naar welke 'echte' router je wenst te gaan.

Dit is een suggestie; ik heb zelf geen ervaring met een wifi versterker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan