ondertiteling weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

edson56

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Berichten
95
goedemiddag ik begrijp iets niet , als ik een film o.i.d. download via spotnet kijk ik altijd of er nl.subs opstaan .
nu gebeurd het regelmatig dat ik wel ondertiteling heb op de pc. maar als ik dan kopieër naar een externe harde schijf en wil kijken via onze tv dan is de ondertiteling weg, hier begrijp ik dus niets van ,wat doe ik fout?
Groet Eddy.
 
Heb je de .SRT vertaalbestandjes e.d. dan wel meegekopieerd naar je externe HD en niet alleen je film?;)
 
Wat Werner zegt. Maar er zijn maar weining TV's die externe ondertiteling (.srt) ondersteunen. Kijk dus in de handleiding van je TV welke mogelijkheden deze voor ondertiteling biedt.
 
onze tv doet dit niet , maar ik zat zo te bedenken ,zou ik mijn tv scherm niet kunnen gebruiken als pc scherm?
zoja ,hoe krijg ik dit voor elkaar?
Groet Eddy
 
Kan op verschillende manieren verbonden worden met je pc/laptop.
Via het netwerk (streamen) of via hdmi, afhankelijk van de mogelijkheden van je tv.
 
Hoi,
Welke uitgangen heeft je pc/laptop en welke ingangen heeft uw tv? Dat is de eerste vraag. Hdmi naar hdmi gaat vlotjes. Tegenwoordig bestaat er ook een kabel van vga uitgang naar hdmi ingang, schijnt ook vlotjes te werken. Met streamen of draadloze verbinding heb ik geen ervaring. Nadien ook uw scherminstellingen (pc) aanpassen

Greetz
 
ik heb het gevonden en alles doet het ,bedankt allen voor de medewerking
Groet Eddy
 
Ben ik toch benieuwd naar de oorzaak en de oplossing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan