Onbekende toepassingsfout 0xlx

Status
Niet open voor verdere reacties.

idont

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2015
Berichten
10
Onbekende toepassingsfout 0xlx Windows 10

Beste Helpmij leden,

Tijdens de release van de Star Wars Battlefron Beta kreeg ik bij het opstarten een bericht met daarin het verhaal dat mijn driver was verouderd. Dit vond ik in eerste instantie gek want naar mijn idee wordt alles automatisch geupdate.

Ik heb toen via Intel Driver Utility een nieuwe driver update geinstalleerd. Sindsdien heb ik allerlei problemen m.b.t. tot grafische toepassingen zoals het bekijken van foto's of het starten van games. Daarnaast loopt er ook continue een Windows Installer proces waardoor ik niks kan installeren als ik dit niet iedere keer afsluit.

Wanneer ik een afbeelding open krijg ik het bericht:
Schermafdruk 2015-10-16 17.35.31.png
{Toepassingsfout}
Kan de toepassing niet juist starten (0xlx). Klik op OK om de toepassing te sluiten.


En bij het starten van een game krijg ik deze berichten:
Schermafdruk 2015-10-16 17.18.35.png
Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld
Beeldschermstuurprogramma NVIDIA Windows Kernel Mode Driver, Version 358.50 reageert niet meer en is hersteld


Schermafdruk 2015-10-16 17.19.09.png
Failed to initialise Direct3D
Make sure you have at least DirectX 9.0c installed, have drivers for your graphics card and have not disabled 3D acceleration in display settings.
InitializeEngineGraphics failed


Bluescreen berichten:
1. VIDEO_DXGKRNL_FATAL_ERROR
2. KERNEL_SECURITY_CHECK_FAILURE

Ik heb vervolgens alles naar mijn weten weer normaal geïnstalleerd via Acer en Windows update alleen ik krijg nog steeds diezelfde berichten, laptop blijft crashen en is ontzettend traag bij het afspelen van bijvoorbeeld 2 filmpjes.

Daarnaast werkt de Windows Store ook niet. Start op, en binnen een seconde sluit hij ook gelijk weer af.

Iemand enig idee wat er aan de hand is en wat ik er aan kan doen dit te verhelpen?

Alvast bedankt!

Specs:
Acer Aspire V 15 Nitro
VN7-591G-7939

Processor: intel core i7 4720HQ 2.6 ghz
Werkgeheugen: 16 GB DDR3 LVM
Grafische kaart: Nvidia Geforce GTX 860M
Besturingssysteem: Windows 10 Home x64
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan