edge browser configuratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimswerd

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Berichten
286
Hallo,is er een mogelijkheid om de edge browser in windows 10 zo in te stellen ,zodat de internetpagina's wat sneller laden.Vraag 2:waarom kan ik geen downloads uitvoeren met edge.
 
edge

ie 11 is wel snel,maar die kan ik weer niet opnieuw instellen
 
Even los van de vraag of je wel IE 11 zou willen gaan draaien, waarom kun je die niet opnieuw instellen? (ook die 'zit' in Windows 10 opgesloten).
 
edge

krijg dan een melding dat ik alle paginas moet sluiten,maar heb alleen ie open staan
 
Kun je wel downloaden bijvoorbeeld met Chrome. Kijk anders even naar je map downloads. Bestaat die nog.?

Gooi die anders eens leeg als je er toch niet om verlegen zit. Daar staan vaak honderden bestanden/downloads uit het verleden.
 
Laatst bewerkt:
Snap niet helemaal wat jullie bedoelen,nu is ie 11 ook zeer traag met opstarten,ben een lek,misschien kan het wat duidelijker
 
Ik ben het spoor bijster. In bericht 3 schrijf je dat je IE 11 niet opnieuw in kunt stellen.
 
edge

Misschien is er iemand bereid om mij te helpen middels teamvieuwer,om mijn laptop en windows 10(edge)zo in te stellen dat het goed werkt en blijft werken.B.V.D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan