Postvak in leeg Outlook 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

mg4otten

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2015
Berichten
9
Goedendag een ieder,

Gisteren viel mij op dat het postvak in leeg liep en dat de mails allen weg zijn. Ook niet in de map verwijderd , gewoon weg . Het is een IMAP account van Ziggo.
Ziggo gaf aan dat hun niets verwijderd hebben. Het gaat om Outlook 2013 en ik heb zelf niets aangepast.

iemand een idee?

Mvg Martin
 
Log in op de webmail van Ziggo en kijk of je daar nog wel berichten hebt.

Tijs
 
Ik kan 3 oorzaken bedenken :

- iemand anders heeft ook toegang tot jouw machine / account -al dan niet op afstand........... - en die persoon heeft ze verwijderd (?)
- je hebt een 'rule' aangemaakt die binnengekomen mail onmiddellijk helemaal verwijdert (?) -> onwaarschijnlijk, want dat zou je zelf het beste weten
- je hebt een vervelend virus (?) Al moet ik bekennen dat ik een dergelijke werking van een virus nog niet eerder ben tegengekomen
 
Optie 4 zou zijn dat je hetzelfde account recent als Pop3 account ergens hebt toegevoegd (zonder daarbij aan te geven dat de berichten op de server moeten blijven staan).

Tijs.
 
Ik ben een week of 6 geleden van een pop naar een imap account overgestapt , daar had ik geen last van. Begin deze week ben ik van outlook 2010 naar 2013 overgestapt en heb naar mijn weten alles goed ingevuld. Ik heb nu met Malware de pc nagekeken of er een virus zit. Er heeft niemand anders op de pc iets gewijzigd. Moet ik Office verwijderen en opnieuw installeren? of iets anders ?

mvg Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan