Windows Edge werkt helemaal niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dathon

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
Berichten
19
Na het omzetten van Windows 7 naar Windows 10, kan ik dus helemaal niks met Windows Edge. Op het moment dat WE opstart kan ik wel een site invoeren, maar hij laad gewoon niks. Ik gebruik normaal Opera en die werkt wel gewoon, maar zo nu en dan had ik IE nog nodig, maar die is dus vervangen door WE en die werkt in zijn geheel niet. Hoe kan ik dit oplossen? Het enige wat WE doet is het laad icoontje weergeven en verder niks.
 
IE is niet vervangen door Edge, die is ook in Windows 10 aanwezig en kan je dus gewoon gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe software bevat vaak fouten. WE is splinternieuw en zal dus ongetwijfeld hier en daar problemen geven.
Gewoon een andere browser gaan gebruiken.
 
ik vind edge nog niet goed nog veel verbetering aan.

mvg macguy
 
Na het omzetten van Windows 7 naar Windows 10, kan ik dus helemaal niks met Windows Edge. Op het moment dat WE opstart kan ik wel een site invoeren, maar hij laad gewoon niks. Ik gebruik normaal Opera en die werkt wel gewoon, maar zo nu en dan had ik IE nog nodig, maar die is dus vervangen door WE en die werkt in zijn geheel niet. Hoe kan ik dit oplossen? Het enige wat WE doet is het laad icoontje weergeven en verder niks.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-10/getstarted-get-online
Die dingen al nagelopen?
 
Zoals ik al aangaf ik gebruik Opera als standaard browser en deze werkt gewoon, dus ik heb internet toegang, ik hoef geen andere browser e.d., maar wil gewoon dat alle onderdelen, waaronder WE, werken. En WE werkt dus niet ondanks dat er gewoon een internettoegang aanwezig is.

@Lange Pier, ik heb geen Wi-fi instellingen gezien als ik naar de internet-instellingen ga. Mijn computer is via een kabel aan de modem verbonden en ik heb een actief Wi-fi netwerk, maar met mijn smartphone kan ik gewoon via de wi-fi op internet komen, dus het moet aan WE zelf liggen en niet aan de internetverbinding.

Het enige wat ik kan vinden was een topic van iemand anders die hetzelfde had, maar die kregen een start-menu update en daarna werkte het, maar volgens windows update heb ik alles al.
 
Ik merkte eerder al op dat je gewoon IE kunt blijven gebruiken, zoals je gewend bent. Edge is nog lang niet af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan