Ziggo is gestopt met news.ziggo.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo gast0225,

Ja, deze krijg ik ook. Maar al deze posten voldoen niet aan het Win10 kriterium. m.a.w. niet compatibel met Win10

Lees de beschrijvingen maar, trouwens ik heb de jongste geprobeerd, dan krijg je als commentaar:

deze uitvoering is niet geschikt voor uw OS.

Dus daar heb je niets aan. Maar zo te zien krijgt U ook niet de uitvoering die ik opgaf, en die staat zeker ook op het internet.

MVG
Jan Filarski
 
Beste Jan

de credits voor het vinden zijn voor Terrarabo, niet voor mij (hij postte het berichtje).
 
Laatst bewerkt:
Valt weinig te onthullen aan de vind plaats gast0225, ik zie trouwens geen serials ;)

Maar goed, terzake..... Jan zegt dat de 2015 versie niet compatible is met 10. Daar is op zich weinig aan te doen.
 
Hoi gast0225,
Met welk tooltje lukt het dan wel? Ik kan me geen besproken tooltje herinneren.
Mvg
Jan Filarski
 
:D :D :D

ik wilde in "bedekte termen" 'meedelen' wat al eerder was gepost.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat Jan hem heeft gezien, zal plaatje maar weer even weghalen. Heb als Moderator al zat in de clinch gelegen met de heren bazen :p
 
Ik hoop idd. dat Jan 'm heeft gezien ;) :D

Ik heb mijn verwijzingen naar jouw aangepaste bericht inmiddels aangepast.
De waakhondjes kunnen rustig verder slapen denk ik.
 
Weet niet of hij al genoemd is maar ik gebruik voor nieuws Pureusenet http://www.pureusenet.nl/nl
Afhankelijk van je snelheid kun je daar al voor ongeveer 2 Euro per maand terecht.
 
Hoi,
da's idd. niet veel geld, maar als je een mkv' tje van een giga of 8 a 9 binnen wil harken, dan is 4 Mbps toch wel een soort van horrorsnelheid, zeker als ik het vergelijk met de 500 Mbps waarmee mijn mkv'tjes binnenlopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan