Zie van webcam onder Windows XP / IE8 alleen mijzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Berichten
1.621
Zie geen beeld van webcam onder Windows XP, servicepack 3, 32 bit en IE8 in welk programma op internet ook.
Adobe Flashplayer geïnstalleerd en zie wel mijzelf (webcam werkt dus), maar niet van de ander.
Wat kan ik doen om dit te herstellen.
 
Bijzonder onduidelijk:
a. Ik neem aan dat je eigenlijk iets bedoelt als het gebruik van Skype (of vergelijkbaar programma), waarbij je jezelf wel kunt zien (tijdens het instellen/testen van audio en video) maar (tijdens een cam-gesprek) niet de ander kunt zien (maar hij/zij jou wel)?
b. Als je toch bedoelt Internet Explorer, dan zul je een link bedoelen naar een website met een live stream webcam erop. Welke link is dat dan? Overigens heeft dáár jouw eigen webcam niets mee te maken, die website is ook te bekijken op een computer/laptop zónder eigen webcam.

Tijs.
 
Reactie op a) : Ja, Skype of 'n chatsite of zoiets. Ik zie dan wel mijzelf, maar niet de ander; en die ander ziet mij ook niet. Ook niet als ik de Adobe Flashplayer installeer, of de Flashplayer Plug-in. Dat probleem doet zich zowel bij IE8 alsook bij Mozilla Firefox voor.

Reactie op b) : Ik bedoel simpelweg een site, waar je met elkaar kan chatten en webcammen (als je wil). Dat kan dus ook Skype zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan