Waar vind ik Blend for Visual Studio 2015?

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Ik heb Visual Studio 2015 Express gedownload van de MS site en ben ook op zoek naar Blend. Als ik echter ga zoeken daar dan vind ik wel verhalen en verwijzingen (volgens sommige info daar zou het in VS moeten zitten), maar ik zie nergens een download link. Ik heb wel Expression Design gevonden maar die doet niet alles wat Blend kan.

Als ik op Google zoek dan kom ik hier uit: https://msdn.microsoft.com/en-us/library/dn904477.aspx
Maar ook daar geen download link.
Heeft iemand een idee waar ik Blend kan vinden? Ik zie het ook niet in mijn Visual Studio install folder.

Alvast bedankt voor de hulp. :d
 
Misschien dat het in de oude versie wel zat maar in de VS 2015 niet. Heb daar al naar gezocht. Microsoft praat er wel over op de website maar geeft nergens specifiek aan hoe en waar je dan aan Blend kan komen.
 
Heb na 2 dagen zoeken de moed maar opgegeven en een mail gestuurd naar MS.
Kennelijk hebben ze het zo druk met vertellen hoe "awesome" Blend is (en ik moet toegeven het ziet er gelikt uit),
dat ze vergeten zijn om ook daadwerkelijk een pagina met een download link te maken.

heb ook nog even gekeken naar de 2013 versie en daar zat het ook niet in. Die moest je ook apart downloaden, maar die link is (naar goed Microsoft gebruik) outdated en komt nu uit op een standaard overzichtspagina.
 
Als je de community edition van visual studio 2015 (voormalig express) installeert zit blend er gewoon bij.
In de program files kun je hem hier vinden: C:\Program Files (x86)\Microsoft Visual Studio 14.0\Common7\IDE of WIN+Q (of WIN+S) en blend in tikken werkt ook.
 
Klopt inderdaad. Kreeg ook van MS te horen dat hij wel in de community versie zit maar niet in de Express versie. Dus nu de Community versie maar downloaden en installeren.
Allemaal bedankt weer :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan