Internet explorer geeft niet alles weer op webpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
501
Beste als ik via internet explorer bv
E-lotto open dan kom ik wel op de webpagina maar ik zie dan uiteindelijk de cijfers enzo niet om aan te klikken van die dat ik wil kiezen en op andere pc gaat dit wel

Ontbreek ik iets op pc
Of ergens een probleem ?
Dank u
 
Hoi hoi Kevin

Weet niet hoe lang heb jij Explorer als geïnstalleerde browser bij jou , en wat voor aanpassingen i.v.m. weergaves in die tussentijd heb jij bij Explorer toegepast
wie weet misschien betreffende eigen explorer invoeg toepassingen of eigen weergave voorkeuren hebben ze iets te maken met jouw weergave nu probleem, maar dat moet je natuurlijk
nog zelf uitkomen en/of je explorer hernieuwen moet enz.. en dit doe je op volgende manier ( kijk plaatjes ! ) ..

ScreenShot01.jpg ScreenShot02.jpg

:eek: Oeps sorry gast0225 dat .... een stereo was ...
 
Laatst bewerkt:
Beide in mijn bezit
Heb de instellingen van explorer opnieuw ingesteld via het internetopties menu
Windows 7 64bit
Geïnstalleerd in de 8ste maand 2015

Java , flash player up to date
 
Als ze beide in jouw bezit zijn, vergelijk dan idd. de instellingen van beide machines, ook de instellingen van je anti-malware en anti-virusprogje.
 
Alles staat hetzelfde van instellingen
En op de pc waar het niet op werk is geen antivirus
Wel gescand met anti malwarebytes en is clean
 
Dus.... op andere systeem ook W7 64 bit is ?? en ook je dit via Explorer zien/ openen wil ??

Als maar wel zo is, .... dan zeker moet ergens een verschil blijken :confused: ( bijv. kijk maar invoegtoepassingen als eerst of zijn ze dezelfde ingesteld enz.. ) ..

Misschien FlashPlayer geüpdatet moet worden of Java en/of misschien je moet bij Internet Instellingen en invoegtoepassingen flash object toestaan enz.

Controleren welke je Flash hebt kan je hier -->>KLIK
of welke JAVA versie heb je -->> KLIK

En/Of een handige en complete Brovser op invoegtoepassingen update controle -->>KLIK

ScreenShot011.jpg << Na Complete Browser Check-Scan ziet ongv. zo uit !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan