Kan niet posten in nieuwsgroepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

knirfle

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2013
Berichten
16
Sinds ongeveer een week kan ik niet reageren in nieuwsgroepen. Het lukt me niet om te beantwoorden, welke newsreader ik ook gebruik, krijg dan een mededeling als volgt:

"Verzenden van het bericht is mislukt.
Het bericht kon niet worden verzonden, omdat het verbinden met de nieuwsserver is mislukt. De server is misschien niet beschikbaar of weigert verbindingen. Controleer of uw nieuwsserverinstellingen juist zijn en probeer het opnieuw"

Ik ben overal gekeken, bij opties geprobeerd uit te zoeken of er niets verkeerd stond maar ik wordt uit dat doolhof geen wijs.

Ik kan dus wel lezen, das geen probleem, dat werkt dus kennelijk wel.



Wat zou hier aan de hand kunnen zijn en wie ken me hierbij helpen
 
Via welke provider deed je het 14 dagen geleden (toen het nog wel lukte)?
 
Sinds ongeveer een week kan ik niet reageren in nieuwsgroepen. Het lukt me niet om te beantwoorden, welke newsreader ik ook gebruik, krijg dan een mededeling als volgt:

"Verzenden van het bericht is mislukt.
Het bericht kon niet worden verzonden, omdat het verbinden met de nieuwsserver is mislukt. De server is misschien niet beschikbaar of weigert verbindingen. Controleer of uw nieuwsserverinstellingen juist zijn en probeer het opnieuw"

Ik ben overal gekeken, bij opties geprobeerd uit te zoeken of er niets verkeerd stond maar ik wordt uit dat doolhof geen wijs.

Ik kan dus wel lezen, das geen probleem, dat werkt dus kennelijk wel.



Wat zou hier aan de hand kunnen zijn en wie ken me hierbij helpen
 
Via welke provider deed je het 14 dagen geleden (toen het nog wel lukte)?


Hoi,
ik heb internet via Sunny en ik dacht dat het daaraan lag. Dus nam ik een accountje Eweka en daar precies hetzelfde. Ik probeerde het via Mesnews. Live mail, Thunderbird, in geen van allen kan ik dus antwoorden. Het ging van de ene op de andere dag niet meer
 
nee dat bedoel ik niet ik bedoel bv spotnet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan