Donate script

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Zoek ik dus, een donate script. Iemand?

Dank alvast. :D
 
Wat bedoel je precies? In welke scripttaal? Wat is het doel? (ja... donaties werven... maar doe je dit in bijvoorbeeld een zelfgeschreven programma of via je eigen website?)

Verder ben ik geen programmeur, maar met wat meer informatie kunnen mijn mede helpmijers je vast verder helpen.

En misschien dat je met onderstaande link al verder komt...
http://halfdata.com/pluto/paypal-donation-widget/
 
OK Dank. ;) Zal beide sites bookmarken, staan interessante dingen in voor een amateur developer. Zal het t.z.t. op mjn gemak doorlezen.

Heb stap 1. de donate button iig al op mijn concept site staan, heb het laten runnen.
Stap 2, zou moeten zijn je te registreren bij Paypal, nog niet gedaan. Twijfel nl. Is het wel veilig?

Heb gewoon instructies gevolgd zoals op deze site aangegeven.

Doel: gewoon nieuwsgierig, omdat veel sites zo'n donate button hebben. Vroeg me gewoon af hoe doen ze dat? En werkt het. Kan me haast niet voorstellen.
 
Laatst bewerkt:
Paypal staat aangeschreven als een zeer bekende betalingsdienst op internet. Dan kan je er toch wel vanuit gaan dat het veilig is, lijkt me.
Als je er maar zelf voor zorgt dat de code die jij gebruikt ook veilig is. Dus oplettendheid is altijd belangrijk.

Je zou eventueel ook via iDeal een donatiemogelijkheid kunnen bieden. Bij Mollie kan je (mits je een KvK hebt) een iDeal mogelijkheid krijgen.
 
paypal staat aangeschreven als een zeer bekende betalingsdienst op internet. Dan kan je er toch wel vanuit gaan dat het veilig is, lijkt me.
Als je er maar zelf voor zorgt dat de code die jij gebruikt ook veilig is. Dus oplettendheid is altijd belangrijk.

Je zou eventueel ook via ideal een donatiemogelijkheid kunnen bieden. Bij mollie kan je (mits je een kvk hebt) een ideal mogelijkheid krijgen.

okis thx :d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan