Macbook pro gekocht, hoe zet ik wachtwoord uit? Automatisch inloggen inschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlowerDusty

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2009
Hallo,

Ik heb pas een Macbook Pro gekocht met OS X Yosemite. Nu ben ik al de hele middag aan het zoeken hoe ik 1: wachtwoord uitzet (automatisch inloggen). Via ''Systeemvoorkeuren'' > Gebruikers en groepen > inlogopties kan ik Automatisch inloggen niet aanklikken (ondanks het slotje openstaat).
2: In de app store met o.a. updates moet ik voor iedere update mijn wachtwoord intypen, ik wil dit ook uitschakelen. Maar via ''Systeemvoorkeuren'' > App Store heb ik de optie niet om wachtwoord vragen uit te zetten. Kan iemand mij helpen?
Schermafbeelding 2015-10-31 om 20.40.49.jpg
Schermafbeelding 2015-10-31 om 21.14.00.jpg

hoi hoi FlowerDusty

Ik heb zelf zeer weinig verstand van Mac. systemen handelingen en/ of instellingen of zo. maar kijk even wat ik net i.v.m. jouw probleem tegen kwam -->> KLIK <<-- kijk of je wat aan hebt ..:confused:

Laatst bewerkt:
Bedankt, ik ga dat even uitproberen ivm met het opstarten (Edit: dit is gelukt! :)).
Ik zit nog wel met het probleem: met alles wat ik download of installeer moet ik constant mij apple id - wachtwoord invullen.. Via Systeemvoorkeuren > App Store > heb ik bij ''gratis downloads'' bewaar wachtwoord. En via iTunes heb ik via Store-voorkeuren wachtwoordinstellingen aankopen: Vereis nooit aangevinkt. Toch blijft hij het steeds vragen als ik update of iets download. Is daar nog een manier op??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan