Contactbeheer in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

paolokort

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Berichten
1
Ik heb lang gebruik gemaakt van Business Contact Manager, een app van MS Outlook. Een nogal brak, en door MS ondermaats behandeld onderdeel dat apart geïnstalleerd moest worden. Vanaf Outlook 2016 wordt BCM niet meer ondersteund, je kunt het ook niet meer installeren.. Nu wil ik wel een alternatief, maar dan kom je in de wereld van de Customer Relations Management vaak enorme programma's om het klantencontact te kunnen organiseren en managen. Vooral handig als je grotere aantallen klanten heb. In mijn wereld heb ik zo rond de 10 bestaande klanten, maar wel een groot aantal potentiële. Weet iemand een redelijk eenvoudig programma voor het contactenbeheer. Dus: adresgegevens en contactgegevens over de geschiedenis met het contact. Geen financiële gegevens.
Nu was BCM gratis (bij Outlook), en zijn mijn eisen niet al te hoog, maar weet iemand een overzichtelijk alternatief?
 
Hoi paolokort

:eek: *'T'is niet mij vakgebied maar kijk even ( als je dat wil ! ) wat ik tegen op Microsoft site kwam en volgens handleiding begreep ik dat BCM kan gebruikt worden etc. ... zoiets helpt ?

NL Versie -->>KLIK

ENGL Versie -->> KLIK
 
Laatst bewerkt:
@Royonix: Zie bij de systeemvereisten op je links het BCM voor Office 2013 is, (dus) niet voor Office 2016, (dus) precies wat het probleem is bij de vragensteller... Zie ook deze link waar duidelijk wordt gemaakt dat er geen BCM versie voor Office 2016 gaat komen.
Vandaar dat de vragensteller vraagt om een alternatief voor BCM.
Overigens is het wel mogelijk om een rollback te doen naar Office 2013, mocht de vragensteller dat goed (genoeg) vinden. Zie (o.a.) hier hoe een rollback te kunnen doen. Uiteraard geen garantie en ik zou zeker eerst een backup maken van (bijv.) de Outlook .PST en/of .OST bestanden voordat deze rollback wordt geprobeerd.

Tijs.
 
@Royonix: Zie bij de systeemvereisten op je links het BCM voor Office 2013 is, (dus) niet voor Office 2016, (dus) precies wat het probleem is bij de vragensteller... Zie ook deze link waar duidelijk wordt gemaakt dat er geen BCM versie voor Office 2016 gaat komen.
Vandaar dat de vragensteller vraagt om een alternatief voor BCM.

Tijs.

:D Ach ooke dan mijn fout en mijn excuus ik heb ook niet alles uitgebreid daar bij Microsoft uitleg gelezen, en..... net zoals ik zei wou ik alleen maar helpen toen ik zag dat niemand reacties toont
 
Laatst bewerkt:
@ROYONIX: Je goede bedoelingen hebben nooit ter discussie gestaan. :)

Tijs.
 
@ROYONIX: Je goede bedoelingen hebben nooit ter discussie gestaan. :)

Tijs.

:D
wqprnd.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan