Software Realtek High Defenition Onboard audio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Hallo allen,

Heb een Realtek onboard HD voor het geluid.
Is er software te downloaden waarmee ik het geluid kan regelen (geen drivers) zoals treble en bas en dergelijke ? Of niet mogelijk hiervoor ?

Ray
 
Je zou audiosoftware (die overigens vaak bij de drivers geleverd wordt) voor AC97 kunnen proberen. Weet niet of deze geboden is aan een bepaald type moederbord.
Hier in ieder geval iets bij een Lenovo. Wellicht dat er ook andere versies zijn, maar mogelijk werkt dit al.
http://support.lenovo.com/us/en/downloads/ds002311
 
Hoi Terrarabo

Je moet gewoon zoeken ( te vinden is ! ) RealTek audio Manager ...volgens mij die is wat jij hebben wil ... toch ? :)
Realtek Audio Manager.jpg <<-- Die bedoel je toch ?

P.S. MAAR op andere kant volgens mij en dat weet je zelf ook neem ik aan, helaas deze manager je kan niet zonder driver en apart gebruiken of hebben ..

Laatste en of/ nieuwste driver -->>
 
Laatst bewerkt:
:thumb: Goed gedaan Terrarabo

Ik heb ook van die link laatste driver bij mij ...

Kijk even NU kan je wel een snelkoppeling op je bureaublad van Realtek Audio manager maken als je dat wil toch en dat is dus "C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVCpl64.exe" ( met aanhalingen tekens ! ) ..

Ook sowieso vraag ik me af waarom zal je dat doen omdat die automatisch heb je beneden ook bij verborgen pictogrammen aanwezig is, mocht je die daar niet hebben wil dan pas je als snelkoppeling op bureaublad kan maken ....
:D maar dat weet je toch ....

56389689b7c01-REALTEK.gif
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan