Hoe Skypen met een landnummer

Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Berichten
947
Ik Skyp regelmatig met een familielid van 93 in de VS, maar ze kan door haar leeftijd niet meer goed met de pc overweg. Ik weet dat je met Skype ook internationaal naar vaste nummers en mobieltjes kunt bellen tegen hele lage kosten. Ik kom er alleen niet achter hoe. Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Hoi hoi LWM

Kijk even, hier heb je een mooie stap-voor-stap uitleg over jouw vraag :d -->> KLIK HIER !

ALLES i.v.m. Skype-bellen kan je makkelijk op dezes Skype-pagina vinden en lezen, zoals wereldwijd-tarieven enz. -> ZOIETS HIER !
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je reactie. Inderdaad heel duidelijk allemaal. Ben intussen ook verder gaan googelen en vond Televergelijk (werd ook op Tros Radar naar verwezen en het is een hele duidelijke site, ook over voorwaarden, tarieven e.d.). Daar kwam ik er achter dat er ook andere goedkope opties zijn. Voor de VS is Internationalcals de goedkoopte. Je draait dan een 0900 nummer en daarna het nummer in de VS (vaste lijn of mobieltje). Kost 1 cent per minuut en 4,5ct startkosten. Dat laatste hoef ik niet te betalen omdat ik bij KPN een bel vrij binnen Nederland abonnement heb.
Die 1 cent is dus gelijk aan de allergoedkoopste optie van Skype naar een vaste lijn, zonder dat je een abonnement hoeft te nemen of een bedrag moet storten. Ik ga dit vanavond eens proberen.
 
Het is wel de ideale oplossing, maar het telefoonnummer is te lang voor mijn Philips Skype phone (waarmee je dus normaal kunt bellen en Skypen). Achter het telefoonnummer van 24 cijfers moet nog een hekje en dat past net niet meer in het schermpje! Wel een piepje, maar geen hekje. Balen. Heeft iemand misschien een Dual phone van een ander merk waar meer cijfers op kunnen? Er zijn er dacht ik nog twee op de markt, maar lastig te vinden.
 
:eek: Uch jej

Deze ken ik nog niet en op andere kant .......... Skype zeer lang ( jaar of 9 dus ) heb ik niet gebruikt intussen veel bij Skype verandert hoor ik dat is,
en ik kan je niet echt in deze richting veel helpen ... sorry ?
Maar ben ook zeker dat iemand anders zal nu hier bijspringen en je goed wel kunnen helpen ...
 
Ik bel vrijwel altijd met
http://www.freevoipdeal.com/calling_rates/#/#letter-U
gratis naar US...
Er zijn meer van die klonen... hangt van je belgedrag af wat handig is.

ik bel dus via voip uit en krijg mijn inkomende foonjtes op mijn vaste lijn binnen.
In het modem heb ik dus mijn voip dus vast geconfigureerd.....
Ik betaal voor de "free days" 10 euro ex kosten totaal ca 12.50 euro voor 120 dagen...
Die belbundel van 10 euro gebruik ik om naar mobiel te bellen, naast vast is vrijwel gratis (max 300 min per week of zo, lees de voorwaarden).
Als de 120 dagen voorbij zijn wordt het bellen betaald van het 10-tje of wat er over is tot het op is....
Heb wel eens een paar uur met Canada aan de lijn gehangen, heb daar family....
 
Ik ben er al uit. Het nummer was niet te lang maar het werkt anders. Je moet niet alles achter elkaar intoetsen. Je draait eerst dat speciale 0900 nummer (gewoon tarief en met mijn kpn abonnement is dat gratis) en maakt daarmee verbinding. Dan krijg je een stem die zegt dat je (voor 1 cent per minuut) het amerikaanse nummer kunt intoetsen en afsluiten met een hekje. Dan werkt het perfect.
Je kunt overigens alleen het 0900 nummer in je telefoongeheugen invoeren. Het complete amerikaanse nummer (dus met 001) moet je daarna handmatig intoetsen.
Bedankt voor de reacties.
 
Tja... je hebt ons heel wat niet verteld hoe je het uberhaupt geprobeerd hebt.... :eek:
 
Ik begrijp je opmerking niet andre. Wat heb ik niet verteld of geprobeerd? Ik dacht dat mijn uitleg heel volledig was. Laat even weten wat je precies bedoelt of wat je vraag is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan